آمار صادرات سیب زمینی به گرجستان

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی یکی از بهترین صیفی جاتی است که بسیار پر مصرف می باشد. سیب زمینی به دلیل کیفیت بالا جزء اقلام صادراتی به حساب می آید. خواص و فواید این فرآورده بسیار زیاد است و برای کودکان و بزرگسالان بهترین مواد غذایی به حساب می آید. سیب زمینی به روش های مختلفی همچون: تنوری، بخار پز و سرخ کرده مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآورده ارزش غذایی بالایی دارد. آمار صادرات سیب زمینی به گرجستان بسیار بالا است چون محصولی با کیفیت و درجه یک می باشد.

آمار صادرات سیب زمینی به گرجستان

نحوه صادرات سیب زمینی با کیفیت

نحوه صادرات سیب زمینی با کیفیت همانطور که می دانید سیب زمینی طرفدار زیادی دارد چون به روش های مختلفی پخته می شود با ذائقه هر فردی هماهنگی دارد این صیفی جات صادراتی ماندگاری بیشتری دارد چون سالم و ارگانیک می باشد. در ادامه این مقاله نحوه صادرات سیب زمینی با کیفیت را برایتان بازگو می کنیم که عبارت اند از:

  • ابتدا باید سیب زمینی را سورت شده کنید و سیب زمینی سالم بدون هیچ لک و ضایعی را جدا کنید همچنین پوست سیب زمینی بسیار مهم است باید نازک باشد و رنگ قهوه ای روشن باشد.
  • سپس سیب زمینی خیلی درشت و خیلی ریز را جدا کنید و فقط سیب زمینی متوسط را جدا کنید و در بسته بندی مناسب و بسیار شیکی جایگذاری کنید این بسته بندی علاوه بر اینکه محکم باشد
  • باید زیبا و لوکس باشد چون این محصول صادراتی باید از هر حیثی در خور باشد چون نمادی از کشور ایران است باید بهترین باشد.
  • سبد های مخصوص بار و یا کیسه ها مخصوص بار باشد تا با کانتینر ها حمل کنید. همچنبن از نحوه صادرات می توان به راه های زمینی، دریای و راه های هوایی نیز می توان اشاره نمود که هر کدام مزیت های خوبی دارد.

از مزایای صادرات سیب زمینی این است که می توانید ارز زیادی وارد ایران کنید و دیگر محصولات را نیز به راحتی تقابل کنید. صادرات سیب زمینی باعث اشتغال زایی هموطنان در اکثر شهر های ایران می شود.

بازار صادرات سیب زمینی در کشورهای همسایه

بازار صادرات سیب زمینی در کشورهای همسایه بازار سیب زمینی صادراتی به کشور های همسایه همچون گرجستان بسیار داغ است چون کیفیت این محصول بسیار زیاد است و در اندازه های مناسبی است. تولید سیب زمینی در اکثر شهر های ایران امکانپذیر است. این محصول ممتاز به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسد.

خریداران می توانند از طریق سایت زیر اقدام کرده و این محصول صادراتی را نیز با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند. بازار صادرات سیب زمینی در کشور های همسایه رونق بالایی دارد چون جزء محصولاتی است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما