صادرکنندگان سیب زمینی خوراک دام  آراد

encoding=”utf-8″ ?>

تهیه و آماده کردن خوراک دام مهم ترین مسائل برای دام پروران می باشد. هم چنین دامپروران باید پس از تهیه کردن انواع خوراک دام آن ها را به طوری نگهداری کنند که نه تنها که کیفیت آنها کاهش نیابد بلکه طریقه نگهداری باعث شود تا کیفیت خوراک دام بهبود پیدا کند. یکی از بهترین خوراک ها برای انواع دام سیب زمینی می باشد چرا که نگهداری از آنها نسبت به دیگر خوراک ها از جمله علوفه و مواد متراکم ساده تر می باشد. تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید سیب زمینی خوراک دام فعالیت دارند که با توجه به نیاز بازار این محصول را به بازار عرضه می‌ کنند. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیب زمینی خوراک دام شرکت دادنام می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات تولید شده از بزرگ ترین صادرکنندگان سیب زمینی دام شمار می‌ آید.

صادرکنندگان سیب زمینی خوراک دام  دادنام

فواید استفاده از سیب زمینی برای خوراک دام

فواید استفاده از سیب زمینی برای خوراک دام مصرف سیب زمینی آراد برای دام ها بسیار مفید خواهد بود چراکه این سیب زمینی ها دارای انرژی زیادی می باشند. به طوری که هر یک عدد سیب زمینی متوسط دارای ۱۱۰ کالری انرژی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که این ماده غذایی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد فیتو شیمیایی مفید برای سلامتی دام ها است.
شما می توانید با استفاده از سیب زمینی از بروز بیماری در طیور و یا دام های خود جلوگیری کنید. سیب زمینی ها حاوی مقدار زیادی ویتامین c و ویتامین های گروه b و همچنین دارای مقدار زیادی از مواد معدنی مانند آهن کلسیم منیزیوم منگنز و فسفر می باشند که وجود آنها در بدن دام می تواند به سلامت آنها و همچنین افزایش سیستم دفاعی بدنشان منجر شود.
لازم است بدانید که تقویت سیستم دفاعی بدن دام ها باعث مقاوم شدن بدن آنها در برابر باکتری ها و عوامل بیماری زا می شود. در این صورت دام های شما با ابتلا به بیماریها تلف نخواهند شد و با استفاده از خوراک سیب زمینی می توانید از ابتلا و گسترش بیماری در بین دام های خود جلوگیری کنید.
سیب زمینی قسمت عمده آن از نشاسته تشکیل شده است. علاوه بر نشاسته سیب زمینی ها دارای آب فراوان و املاح معدنی اسیدهای آلی آنزیم ها و ویتامین های مختلف مورد نیاز بدن دام ها هستند.
در این خصوص باید بدانید که نشاسته های موجود در سیب زمینی نسبت به نشاسته های گندم شفاف تر و روان تر است و این موضوع به هضم ساده آن کمک می کند. این ماده غذایی بسیار مفید و سالم می باشد. همچنین مصرف آن نیروی زیادی به دام ها منتقل می کند.

عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی خوراک دام

همانطور که می دانید سیب زمینی خوراک دام نیز مانند تمامی محصولاتی که در بازار عرضه می‌ شوند دارای کیفیت‌ های متفاوت می باشد. در صورتی که شما قصد خریداری و تهیه انواع سیب زمینی برای دام های خود را دارید پیشنهاد می‌ کنیم که از انواع با کیفیت و سالم آن استفاده کنید چرا که مصرف زیر زمینی های ناسالم و فاسد شده باعث بروز بیماری هایی در طیور و دام های شما می شود و همچنین که خسارت های جبران ناپذیری را با خود به همراه خواهد داشت.
عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی خوراک دام به چند دسته تقسیم می شوند که از اولین آن ها می توانیم به سالم بودن از نظر ظاهری اشاره کنیم. در صورتی که قصد خرید دارید باید سیب زمینی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری سالم باشد و همچنین وقتی که آن را در دست می گیرید باید کاملا سفت باشد و در صورت فشار نباید فرو برود.
نکته‌ ای که وجود دارد این است که در هنگام خرید به سفتی سیب زمینی که انتخاب کرده اید توجه کنید زیرا نرم شدن سیب زمینی نشان دهنده شروع فرایند خراب و فاسد شدن آن می باشد. سیب زمینی های نرم ماندگاری نخواهند داشت و به زودی از بین می رود و غیرقابل مصرف خواهد شد.
از عوامل دیگر موثر بر کیفیت سیب زمینی باید به تمیز بودن آن اشاره کرد. سیب زمینی تهیه شده نباید سطح رویه آن دارای مواد شیمیایی از جمله سم و کود و هم چنین گل باشد چراکه هنگام استفاده دام پوست سیب زمینی کنده نخواهد شد و دام های شما بر اثر استفاده از این مواد باقی مانده بر روی پوست سیب زمینی در معرض ابتلا به بیماری ها قرار می گیرند.

مراحل تولید بهترین سیب زمینی خوراک دام

مراحل تولید بهترین سیب زمینی خوراک دام تولید سیب زمینی طی مراحلی صورت می گیرد که در ادامه برای افزودن اطلاعات شما این موضوع را برای شما شرح می دهیم. تولید کنندگان سیب زمینی برای تولید این محصول بذر سیب زمینی که دارای سرگرد ضخیمی است و همچنین اصطلاحاً چند چشم دارد را در داخل جعبه هایی در مقابل نور طبیعی آفتاب قرار می‌ دهند تا جوانه بزنند.
زمانیکه این جوانه‌ ها به یک و نیم الی دو نیم سانتی متر رسید آن ها را درزمین‌ های مورد نظر می کارند. سیب زمینی های جوانه زده را معمولاً در اواسط اسفند و یا اوایل فروردین داخل خاک هایی که شروع به گرم شدن هستند میکارند.
قبل از شروع فرآیند کاشت شیاری به عمق هفت الی پانزده سانتیمتر ایجاد می کنند. سپس جوانه های مورد نظر را درون آن ها قرار می دهند. در این میان لازم است بدانید که عمق دقیق این شیار ها بستگی به نوع سیب زمینی ها دارد.
قبل از کشته هر گونه سیب زمینی آنها را لایه نازک کود آغشته می کنند. سیب زمینی های موردنظر را با فاصله چهل الی پنجاه سانتی متر از یکدیگر می کارند تا هنگام رشد فضای کافی را داشته باشند. هم چنین در پایان در هنگام کاشت قسمت جوان را بیرون از زمین قرار می‌ دهند و سپس روی آن را با خاک می پوشانند.

نکات مهم در انتخاب سیب زمینی خوراک دام

در صورتی که قصد خریداری انواع سیب زمینی برای خوراک دام های خود هستید نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید حتما به آن ها توجه کنید. هنگام انتخاب و خرید سیب‌ زمینی باید به سالم بودن آن از نظر ظاهری بسیار توجه داشته باشید.
همانطور که اشاره شد باید سیب زمینی را انتخاب کنید که کاملاً سفت باشد زیرا نرم شدن سیب زمینی نشان دهنده خراب شدن آن است و سیب زمینی های نرم ماندگاری بسیار پایینی دارند و همچنین از کیفیت آنها کاسته شده است.
هنگام خرید توجه داشته باشید که سیب زمینی انتخاب شده نباید دارای مواد اضافی باقیمانده روی پوست سیب زمینی از جمله کود و مواد شیمیایی و همچنین گل باشد. نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید بوی زیر زمینی می باشد. سیب زمینی های تازه دارای بوی طبیعی مطبوع و همچنین بوی خاک هستند. زیرا این سیب‌ زمینی‌ ها داخل خاک رشد می کند.
اما باید توجه کنید که پوست سیب زمینی ها خیلی گلی و خاکی نباشد. نکته دیگری که در انتخاب سیب‌ زمینی وجود دارد این است که باید سیب زمینی هایی را انتخاب کنید که بدون جوانه باشند در صورتی که روی سیب زمینی ها جوانه زده باشد طی دو روز آینده این سیب‌ زمینی دیگر غیرقابل مصرف خواهد بود.
هنگام مصرف دام ها و طور باید قسمت های جوانه زده شده را به طور کامل و سطح عمیقی از سیب زمینی ها جدا کنید. از دیگر نکاتی که وجود دارد این است که سیب زمینی تهیه شده نباید دارای چین و چروک باشد چرا که این چین و چروک ها نشان دهنده حمل و نقل نامناسب و همچنین از بین رفتن رطوبت سیب زمینی ها هستند.
اگر سیب زمینی ها را در محل های گرم نگهداری کنند دچار چین و چروک و هم چنین بوی نامطبوع خواهند شد. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که سیب زمینی باید سطح یکدست و صاف داشته باشد.

مهم ترین ویژگی سیب زمینی خوراک دام

مهم ترین ویژگی سیب زمینی خوراک دام مصرف سیب زمینی برای خوراک دام ها بسیار مفید خواهد بود زیرا این ماده غذایی ارزشمند دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن دام ها می باشد که این موضوع از مهم ترین ویژگی های سیب زمینی خوراک دام است.
شما با استفاده از انواع سیب زمینی برای خوراک دام های خود می توانید به جلوگیری از بروز بیماری در آن ها کمک کنید. هم چنین در این میان باید به سیب زمینی هایی که برای خوراک دام تهیه می کنید دقت کنید. این زمینی ها باید سالم باشند تا بتوانند نیاز بدن دام های مورد نظر را تامین کند در غیر این صورت نه تنها به سلامت دام ها کمک نمی کند بلکه باعث بروز بیماری‌ هایی می‌ شوند که منجر به از بین رفتن آن ها خواهد شد.
یکی از مهم ترین ویژگی های سیب زمینی رنگ آن ها می باشد که شما می توانید با توجه به این موضوع سلامت سیب زمینی را تشخیص دهید. سیب زمینی هایی که دارای پوست تیره تری هستند مغذی‌ تر می باشند.
بهتر است هنگام خرید سیب‌ زمینی هایی را انتخاب کنید که دارای پوسته قهوه ای تیره می باشند. زیرا سیب زمینی های مایل به زرد خواص کمتری را در خود جای داده اند. در این میان لازم است بدانید که برخی از این زمینی ها دارای بخش هایی هستند که به رنگ سبز در آمده اند.
در این نوع سیب‌ زمینی‌ ها نوعی سم وجود دارد که با نام گلیکو آلکالوئید شناخته شده‌ اند. گلیکو آلکالوئید ها ترکیبات سمی می باشند که در سیب زمینی ها دیده می شوند. این نوع سم در تمام قسمت های سیب زمینی یافت می شود که قسمت های گل سیب زمینی بیشترین غلظت این نوع سم را به خود اختصاص داده است.
به همین دلیل است که در هنگام استفاده از سیب زمینی برای خوراک دام باید به این نکته توجه کنید که سیب زمینی ها فاقد هرگونه جوانه و گل باشند. قسمت های سبز رنگ در زمانی به وجود می‌ آیند که سیب زمینی ها در هنگام کاشت بیرون از خاک قرار بگیرند.
این ماده غذایی برای محافظت از خود در مقابل جانوران این سم را ترشح می کند که دارای بو و مزه نامطبوعی می باشد. وجود قسمت های سبز در سیب زمینی باعث تلخ شدن سیب زمینی می شود. اگر طیور و دام های شما سیب زمینی هایی که دارای رنگ سبز می باشند به مقدار بالا استفاده کنند دچار اختلالات گوارشی و بیماری هایی از این قبیل خواهند شد.
پس هنگام خرید بهتر است که سیب زمینی هایی با رنگ طبیعی تهیه کنید تا از بروز مشکلات ناشی از استفاده از سیب‌ زمینی های بی کیفیت جلوگیری کنید.

آشنایی با بهترین سیب زمینی خوراک دام

همانطور که در پاراگراف های قبلی اشاره شد بهترین نوع سیب زمینی برای خوراک دام سیب‌ زمینی هایی می باشند که از نظر سلامت تمام مشخصات یک سیب زمینی سالم را داشته باشند. این مشخصات شامل سلامت ظاهری سیب زمینی از جمله سفت بودن آن و هم چنین عاری از هر گونه گل کود و آلاینده های شیمیایی می باشد.
همچنین بهترین زمینی ها برای خوراک دام آن هایی هستند که سطح سالمی دارند و هیچگونه پریدگی و شکاف در آن ها دیده نمی شود. چرا که این بریدگی ها باعث خراب شدن سیب زمینی می شود. همچنین شکاف های به وجود آمده روی سیب زمینی ها می تواند راه برای ورود انواع باکتری و گل و لای به داخل سیب زمینی باشد.
در هنگام خرید بهتر است توجه داشته باشید که سیب زمینی هایی دارای ظاهری کاملاً سالم و تمیز را انتخاب کرده و در موارد مورد نیاز خود مصرف کنید. همچنین از دیگر نکاتی که در خصوص بهترین سیب زمینی ها برای خوراک دام وجود دارد این است که باید سیب زمینی های تهیه‌ شده بوی طبیعی داشته باشند و دارای مقدار کمی بوی خاک باشند.
زیرا این زمینی ها در زیر خاک رشد می کنند. سیب زمینی تهیه‌ شده باید بدون جوانه باشد زیرا جوانه زدن سیب زمینی نشان دهنده خراب شدن آن است. همچنین سیب زمینی هایی که دارای قسمت های سبز رنگ می باشند دارای سم های خطرناک هستند که نباید دام ها از آن ها استفاده کنند زیرا منجر به بروز بیماری هایی از قبیل بیماری های گوارشی در آن ها خواهد شد.

فروشگاه سیب زمینی خوراک دام  آراد

فروشگاه سیب زمینی خوراک دام  دادنام تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید سیب زمینی برای خوراک دام فعالیت دارند که محصولات خود را در فروشگاه سیب زمینی در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند. فروشندگان فروشگاه سیب زمینی دام برای راحتی بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان خود و هم چنین برای فروش بیشتر امکان خرید اینترنتی را برای آن ها فراهم کرده اند.
شما می توانید با سر زدن به وب سایت های آنلاین فروشگاه سیب زمینی آراد محصولات با کیفیتی را برای دام های خود تهیه کنید.
کیفیت بالای محصولات تولید شده در این فروشگاه ها باعث شده است که این محصولات به کشورهای دیگر نیز ارسال شود. صادرکنندگان سیب زمینی دادنام به دلیل فروش بالا سود زیادی را در این زمینه کسب کرده اند. اگر شما نیز از خریداران این محصول هستید می توانید با مراجعه به این وب سایت ها سیب زمینی های با کیفیتی را برای دام های خود تهیه کنید.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما