عرضه سیب زمینی اسپریت قیمت مناسب

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی اسپریت یکی از ارقام سیب زمینی است که در مزارع کشور کشت شده و عرضه آن با قیمت مناسب صورت می گیرد. سیب زمینی از جمله صیفی جات پر مصرف نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان است که به عنوان یک منبع غنی از نشاسته شناخته می شود. این نوع سبزی به جز اسپریت در ارقام دیگری نیز نظیر آگریا، سیب زمینی همدان و جلی کشت شده که برخی نمونه های آن به خارجی از کشور از جمله کشور همسایه روسیه نیز صادر می شود.

عرضه سیب زمینی اسپریت قیمت مناسب

میزان کالری سیب زمینی چقدر است؟

میزان کالری سیب زمینی چقدر است؟ سیب زمینی نوعی محصول کشاورزی از گروه سبزیجات است که به صورت غده ای است که پس از پایان مرحله رشد این غده ها از زیر خاک برداشت شده و در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود. 

گونه های مختلفی از سیب زمینی از نظر سرعت رسیدن و برداشت وجود دارند که به ارقام اصلی، زودرس و معمولی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. این صیفی از انواع پر مصرف در ایران و در کل جهان می باشد که از آن جهت پخت غذا های مختلف و متنوع استفاده های زیادی می شود.

ضمن این که سیب زمینی از موادی است که سرشار از کالری می باشد. از آن جا که این محصول به شیوه های مختلفی چون پوره، سرخ شده، آب پز و خام مورد استفاده قرار می گیرد میزان کالری در هر کدام از این اشکال متفاوت است. مثلا سیب زمینی خام با اندازه متوسط حاوی 164 کالری است و یک سیب زمینی بزرگ حاوی 284 کالری می باشد.

همین سیب زمینی در صورتی که به شکل کبابی تهیه شود دارای 203 کالری می باشد. سیب زمینی پوره شده با وزن صد گرم نیز دارای مقدار صد کالری انرژی می باشد. سیب زمینی خلال و سرخ شده حاوی مقدار 125 کالری است که از نوع آب پز مقدار کالری بیشتری دارد.

به سبب وجود کالری بالا در این منبع غذایی از آن در رژیم کسانی که قصد چاق شدن دارند استفاده می شود.

بازار خرید سیب زمینی اسپریت تازه

بازار خرید سیب زمینی اسپریت تازه خرید سیب زمینی از بازار خرید در مقادیر متفاوت صورت می گیرد. ارقام مختلف سیب زمینی دارای قیمت مشخص می باشند. مثلا قیمت سیب زمینی اسپریت از ارقام دیگر متفاوت بوده و در صورت خرید عمده با قیمت مناسب تر و ارزان تر به مشتریان عرضه می شود.

فروشگاه ها و میادین تره بار از خریداران عمده سیب زمینی هستند که می توانند آن را با قیمت عمده و کلی از این مرکز خرید سفارش داده و تهیه نمایند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما