بازار پخش سیب زمینی جیرفت در ایران

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی یک ماده خوراکی بسیار خوشمزه می باشد. با توجه به اینکه سیب زمینی به عنوان چهارمین غذای پرمصرف در جهان پس از برنج، گندم، ذرت می باشد از بازار پخش خوبی در سراسر کشور برخوردار می باشد. بازار پخش سیب زمینی به خصوص در شهر جیرفت از اقبال بالایی برخوردار است. سیب زمینی جیرفت با توجه به طعم و مزه آن بسیار پر فروش بوده و بازار پخش پر رونقی نیز دارد.

بازار پخش سیب زمینی جیرفت در ایران

خواص انواع سیب زمینی جیرفت

خواص انواع سیب زمینی جیرفت همانطور که می دانید سیب زمینی سرشار از بتاکاروتن است و وقتی که پخته شود به راحتی جذب بدن می شود. پخت سیب زمینی به روشهای متنوعی می باشد ازجمله: بخار پز کردن، آب پز کردن، تنوری، سرخ کردن. به هر روشی که پخته شود، سیب زمینی باز هم خواص خود را دارا می باشد. در ادامه مطلب خواص انواع سیب زمینی مرغوب از جمله سیب زمینی جیرفت را بر می شماریم.

  • سیب زمینی به دلیل اینکه کربوهیدرات فراوان دارد و چربی و پروتئین آن بسیار ناچیز است دلیل خوبی برای مصرف می باشد. چرا که باعث می شود هضم غذا به درستی انجام شود.
  • سیب زمینی غنی از بتاکاروتن ، منیزیم ، زینک و ویتامین ب کمپلکس می باشد که باعث می شود تا برای التهاب مفاصل بسیار مفید باشد.
  • سیب زمینی به دلیل خواصی که دارد می تواند برای درمان گرفتگی بینی ، نایژه و ریه موثر باشد و برای بهبود آسم کاربرد دارد.
  • از دیگر خواص انواع سیب زمینی می توان به این اشاره کرد که باتوجه به موادی که دارد در رفع تیرگی دور چشم موثر می باشد. به این صورت که آب سیب زمینی را گرفته و آن را با پنبه به صورت ضربه ای به اطراف چشم می زنیم. دیگر روش این کار به این صورت است که تکه های سیب زمینی را درون پارچه ای قرار داده و روی قسمت های تیره اطراف چشم به مدت ۱۵ دقیقه قرار می دهیم، سپس با آب گرم شستشو را انجام می دهیم.

فروشنده انواع سیب زمینی جیرفت

فروشنده انواع سیب زمینی جیرفت در ایران به خصوص در شهرستان جیرفت، سیب زمینی های مرغوبی کاشت می شود. فروشنده سیب زمینی جیرفت ، به صورت منظم و مرتب سیب زمینی ها را به مراکز فروش آن منتقل می کند تا کمبودی از این بابت، مصرف کنندگان نداشته باشند. پخش سیب زمینی جیرفت در سراسر کشور انجام می گیرد.فروشنده آن با توجه به کیفیت و نوع آن و همچنین تازه بودن محصول قیمت گذاری می کند وسعی دارد تا با نازل ترین قیمت آن را به دست مصرف کنندگان برساند. سیب زمینی جیرفت هم در داخل کشور وهم در خارج از کشور مشتریان خود را دارا می باشد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما