بازرگانی پخش سیب زمینی جیرفت

encoding=”utf-8″ ?>

بازرگانی پخش سیب زمینی جیرفت، این ایده را در سر دارد که زمینه دسترسی افراد از شهرها و استانهای گوناگون کشور را به مرغوب ترین و درجه یک ترین نمونه از سیب زمینی ها را فراهم کند. این بازرگانی در این باره موفق عمل کرده و شرایط ایده آلی را برای مشتریان خود آماده سازی نموده است. شما می توانید با برقراری ارتباط با سایت اینترنتی که هم اکنون پیش روی خود می بینید، اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

بازرگانی پخش سیب زمینی جیرفت

کدام ارقام سیب زمینی در ایران کشت میشود؟

کدام ارقام سیب زمینی در ایران کشت میشود؟ ایران از جمله کشورهایی ست که کشت و برداشت سیب زمینی در آن به صورت گسترده انجام می شود. آب و هوای مناسب، زمینهای حاصلخیز و اهمیت اقتصادی پرورش سیب زمینی همگی مزید بر علت هستند تا بدانیم کشت و کار سیب زمینی در کشور ما بسیار پربازده بوده و سودآوری فراوانی را عاید کشاورزان خواهد کرد. البته هر منطقه برای کشت گونه خاصی از سیب زمینی مناسب بوده که تعدادی از آنها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

کدام ارقام سیب زمینی در ایران کشت می شود:

  • آگریا: سیب زمینی آگریا، گیاهی متوسط دارد که در زمره گونه های نسبتاً دیررس می باشد. اگر به پوسته و البته گوشته آن نگاه کنید متوجه زردی آن خواهید شد. این سیب زمینی بافت محکی دارد و شکل آن حالت تخم مرغی و به صورت بیضی شکل کشیده می باشد. این سیب زمینی برداشت خوبی دارد و اگر چه غده های آن زیاد نیست اما وزن آنها زیاد بوده و از ارقام درشت سیب زمینی می باشند.
  • اسپریت: از سیب زمینی های نیمه زودرس بوده و مزه و طعم آن عالی ست. این سیب زمینی گوشته نسبتاً زردرنگی دارد و مناطق کاشت بهاره از از مناطق پیشنهاد شده برای برداشت آن به شمار می رود.
  • جلی: در زمره سیب زمینی های نیمه دیررس بوده و نسبتاً دیر به بازار می آید. اگر چه به دلیل وجود شاخ و برگهای زیاد در آن، چندان مورد توجه کشاورزان نیست اما زردی گوشته این سیب زمینی به خوبی توانسته مشتریان را جذب نماید. مقاومت این سیب زمینی در برابر انواع آفات بسیار خوب است و غده های آن نسبتاً بزرگ می باشد.

خرید عمده سیب زمینی جیرفت با کیفیت بالا

خرید عمده سیب زمینی جیرفت با کیفیت بالا جیرفت، شهرستانی در جنوب استان کرمان، شرایط بسیار ایده آلی برای پرورش سیب زمینی دارد. خرید عمده سیب زمینی جیرفت با کیفیت بالا، موضوعی ست که مورد استقبال بوده و نظر رضایتبخش بسیاری از مراکز فروش و واحدهای توزیع و پخش در نقاط مختلف را به خود جلب کرده است.
البته به این مراکز باید کارخانه های تولید چیپس را هم اضافه نماییم که با خرید سیب زمینی به صورت عمده توانسته اند سودآوری بیشتری را کسب کرده و فعالیت خود را ارتقا بخشند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما