تولیدکننده سیب زمینی تره بار آراد

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی تره بار یکی از محصولات کشاورزی مهم و پرمصرف می ‌باشد که دارای خواص و فواید بسیار زیادی بوده و با قیمت ‌های مختلفی عرضه می گردد، فروشنده سیب زمینی ارزان این ماده غذایی پرمصرف را با بهترین کیفیت و طعم عرضه کرده و به دلیل اینکه این محصول را به‌ صورت مستقیم و بی ‌واسطه به فروش می ‌رساند سبب شده تا خریدار بتواند آن را با قیمت ارزان تهیه نماید، فروشنده سیب ‌زمینی محصولات خود را به‌ صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می ‌رساند.

تولیدکننده سیب زمینی تره بار دادنام

فواید سیب زمینی برای پوست

فواید سیب زمینی برای پوست مشخصات سیب زمینی آگریا به این صورت است که این گونه به صورت بذر در سطح زمین های کشاورزی کشت می شود سیب زمینی آگریا دیررس می باشد این سیب زمینی در داخل کشور بیشترین کشت را به خود اختصاص داده است معمولا بذر این سیب زمینی دارای مقاومت بیشتری می باشد مقاومت این گونه در برابر بیماری و ویروس های بوده است. عمل کردش این سیب زمینی در سطح بالا بوده است.

از سیب زمینی آگریا برای کشت بهاره در داخل کشور استفاده می کنند. رنگ گوشتی این سیب زمین زرد پر رنگ بوده است و به دلیل کیفیت خوبی که دارد برای مصارف سرخ کردنی و خلال بیشتر به کار می رود. دوره خواب این سیب زمینی بیشتر بوده است این ویژگی باعث می شود تا کشاورز این سیب زمین را دیر وقت برداشت کند برگ های این سیب زمینی به صورت باریک می باشند تعداد گل های این سیب زمینی بیشتر بوده است و رنگ آن نیز سفید می باشد.

رنگ پوست و گوشت این سیب زمینی زرد بوده است و به صورت یکنواخت خود را نشان می دهد شکل گونه مورد نظر به صورت بیضی بوده است. بعد از کاشت ۹۰ تا ۱۰۰ روز زمان نیاز دارد تا بتوان آن را برداشت کرد. این محصول قابلیت انبار داری بلند مدت را هم دارد برای بیشتر مصارف از این گونه در سطح کشور استفاده می کنند. این سیب زمینی عملکرد بالایی را از خود نشان داده است. کیفیت این سیب زمینی با گذشت زمان تغییر نمی کند.

ویتامین های موجود در سیب زمینی کدامند؟

محصولات غذایی که در کشور تولید می شوند هر کدام دارای ارزش غذایی مخصوص به خود می باشند که با دارا بودن آنها از خواص و فواید زیادی نیز بهره‌ مند خواهند شد، سیب‌ زمینی که یکی از تولیدات مهم می ‌باشد و در صنایع غذایی از کاربردهای بسیار زیادی نیز برخوردار است دارای ویتامین‌ های زیادی بوده که هر کدام نقش مفید و مؤثری در سلامتی بدن برعهده دارند.

ویتامین های سیب زمینی شامل مواردی از قبیل ویتامین C، آهن، پتاسیم، فسفر، روی و موارد مختلف زیاد می باشد که هر کدام بر ارزش غذایی و خواص و فواید این محصول افزوده است.

ویتامین C موجود در سیب‌ زمینی آن را به یک ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن تبدیل کرده است و از آنجایی ‌که این محصول سرشار از ویتامین مذکور می باشد سبب شده که برای تقویت قلب و عروق و همچنین استحکام لثه و دندان نیز بسیار مناسب باشد.

سیب زمینی حاوی ویتامین C ، آنتی اکسیدان و پروتئین زیاد می‌ باشد که مصرف آن برای افراد جهت کسب انرژی روزانه به خصوص برای ورزشکاران جهت عضله سازی بسیار مناسب می‌ باشد.

سیب ‌زمینی علاوه بر ویتامین‌ های ذکر شده دارای آب درون بافتی و نشاسته بسیار زیادی می‌ باشد که سبب شده به‌ عنوان یک منبع غذایی مهم و کامل برای افراد محسوب شود. این ‌ماده غذایی دارای خواص و فواید بسیار زیادی می‌ باشد که از مهمترین آنها می‌ توان به سلامت دستگاه گوارش، درمان اسهال، درمان ناراحتی های پوستی، حفظ شادابی پوست و… اشاره کرد.

کاهش التهاب با استفاده از سیب زمینی

کاهش التهاب با استفاده از سیب زمینی سیب زمینی سرشار از ویتامین ث، ب، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و… می باشد. این سبزی از فیبر غذایی، کارتنوئید و آنتی اکسیدان ها سرشار بوده که هر یک از آن ها خواص ویژه‌ ای دارند.

از ارزش غذایی ۱۰۰ گرم سیب زمینی می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • انرژی: ۷۸ کیلو کالری
  • چربی: ۰/۱ گرم
  • کلسترول: ۰ پروتئین: ۲/۸۷ گرم
  • کربوهیدرات ۱۷/۲۱ گرم
  • فیبر غذایی:
  • ۳/۳ گرم
  • سدیم: ۱۴ میلی گرم
  • پتاسیم: ۴۰۷ میلی گرم
  • کلسیم: ۴۵ میلی گرم
  • آهن: ۶/۰۷ میلی گرم

استفاده درست از سیب زمینی برای کودکان بسیار خوب است. اگر کودکان شما دارای بیماری های التهابی روده و یا یبوست هستند، فیبر موجود در سیب زمینی می تواند در رفع مشکلات آن ها بسیار موثر باشد. سیب زمینی می تواند از سرطان دستگاه گوارش جلوگیری نماید؛ چرا که سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است. به اینصورت که می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد.

اگر دچار فشار خون بالا هستید، یکی از مهم‌ ترین مواد غذایی برای رفع این مشکل، استفاده از سیب زمینی است؛ چرا که سرشار از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. سیب زمینی تا حد زیادی به درمان آفتاب سوختگی کمک می کند. برای این کار می توانید سیب زمینی را به صورت رنده شده و یا حالت ورقه ای بر روی قسمت سوختگی خود قرار دهید. شما می توانید با استفاده از سیب زمینی مشکلات معده خود را رفع نمایید.

آب سیب زمینی باعث کاهش ترشحات اسیدی معده شما می شود و زخم معده را درمان می نماید. همچنین با استفاده از آن می توانید مشکلات مجاری ادراری خود را رفع نمایید. سیب زمینی می تواند عفونت مثانه، پروستات و سنگ های مجاری ادراری را درمان نماید.

فواید سیب زمینی برای آفتاب سوختگی

سیب زمینی یکی از ماده های خوراکی است که از پرمصرف‌ترین مواد غذایی هم به شمار می آید و در کنار ارزش غذایی بالایی که دارد و طعم خوب آن و تنوع غذایی اش باعث شده است که در بسیاری از غذا ها، سیب زمینی، به طرق مختلف مورد استفاده افراد در تهیه غذاهای گوناگون قرار بگیرذ.

سیب زمینی دارای مقدار زیادی ویتامین c و نشاسته است که به همین علت برای سلامت پوست افراد مختلف بسیار پر فایده می باشد، به طور طبیعی این محصول دارای خواص روشن کنندگی پوست است که از آن برای از بین بردن چین و چروک و یا حلقه های تیره دور چشم و پف چشم میتوان استفاده کرد.

یکی از مهمترین خواص های سیب زمینی، از بین بردن خشکی پوست و دادن طراوت می باشد به همین خاطر میتوان گفت خشکی پوست و سیب زمینی با هم در تضاد هستند همچنین میتوان برای درمان پوسته پوسته شدن پوست نیز از آن استفاده کرد، که لطافت و نرمی مورد نظرتان را به پوست صورتتان می دهد و باعث میشود که شما پوستی شفاف و نرم عاری از هرگونه لک جای جوش و خشکی و پوسته پوسته شدن داشته باشید؛ به همین علت است که سیب زمینی امروزه یکی از مهمترین موادی است که برای استفاده در ماسک های خانگی استفاده می شود که می توان با آن انواع و اقسام ماسک های خانگی را درست کرد که برای مصرف شخصی استفاده کنید که کاملاً به صورت طبیعی و موثر باشد.

سیب زمینی از انواع مواد غذایی و ویتامین ها غنی بوده و از پرمصرف‌ ترین غذاها پس از گندم، برنج و ذرت است. این سبزی در تامین نیاز غذایی مردم، نقش مهمی دارد‌. از بهترین تولید کننده سیب زمینی در کشور می توانیم به استان اردبیل اشاره داشته باشیم. فروشگاه عرضه سیب زمینی فله در اردبیل به وفور یافت می‌ شود و سیب زمینی را به سراسر نقاط کشور منتقل می نمایند که با این کار به تعدیل نیاز بازار می پردازند.

بهبود گوارش بدن با استفاده از سیب زمینی

بهبود گوارش بدن با استفاده از سیب زمینی سیب زمینی یکی از پر مصرف‌ترین مواد غذایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع مختلفی از غذاها هم به کار می‌رود در نتیجه در هنگام تهیه‌ی این محصول مجبور به خرید مقدار بیشتری از آن هستیم. بازار خرید سیب زمینی کیلویی یکی از بهترین بازارهایی است که مشتریان می‌توانند سیب زمینی تازه و مرغوب خود را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند.

سیب زمینی از جمله محصولاتی است که در غذاهای مختلف و یا حتی به تنهایی مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است و به روش ‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.امروزه در رستوران ‌ها و بسیاری از فست فود ها سیب زمینی سرخ شده یکی از اصلی‌ترین سفارش‌ها محسوب می‌شود و اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند در کنار غذای اصلی مقدار زیادی سیب زمینی هم سفارش دهند.

علاوه بر طعم لذیذی که سیب زمینی‌ها دارند انواع مختلفی از مواد انرژی‌زا همچون کربوهیدرات ها هم در آن محصول وجود دارد که باعث شده است مورد توجه بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای قرار بگیرد.

از این رو در برنامه رژیم غذایی ورزشکاران حرفه‌ای و بدن سازان سیب زمینی جایگاه ویژه‌ای دارد و به طور روزانه مقدار زیادی این محصول را مصرف می‌کنند.میزان مصرف مجاز سیب زمینی در افراد ورزشکار با افراد عادی تفاوت دارد چرا که این میزان از کربوهیدرات برای انسان ‌های معمولی که در طول روز تحرک خاصی ندارند زیاد بوده و باعث افزایش وزن و چاقی آن ‌ها خواهد شد.

در نتیجه اگر شما جز افرادی هستید که میزان تحرک شما در طول روز زیاد است و همچنین مقداری اضافه وزن دارید بهتر است در مصرف این محصول کمی دقت بیشتری داشته باشید و بیش از یکبار در هفته از آن استفاده نکنید.

عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی تره بار

پخش سیب زمینی ارزان توسط واحد پخش ‌کننده و فروشنده این ماده غذایی انجام می ‌شود و از آنجایی که سیب‌ زمینی در سبد غذایی خانوارها دارای ارزش بسیار بالا و جایگاه خوبی می باشد سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به خرید و تهیه آن اقدام کنند به همین علت واحد پخش و عرضه کننده آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار سایر واحدهای فروشنده قرار می‌ دهد و آن را با قیمتی ارزان به فروش می‌ رساند.

پخش ‌کننده سیب ‌زمینی ارزان، با عرضه و پخش گسترده این محصول در سراسر کشور زمینه خرید آن را برای مشتریان و متقاضیان فراهم نموده است و با ارائه نرخ سیب زمینی آراد ارزان قیمت سبب شده تا خریدار، با توجه به شرایط اقتصادی موجود،آن را با قیمت مناسب خریداری کند.

با توجه به ارزش غذایی سیب زمینی، فروش سیب زمینی فله ای بسیار زیاد شده و افراد بسیاری هستند که نسبت به خرید آن رغبت نشان می دهند. تولیدکننده سیب زمینی تره بار بیش تر از همه در استان اردبیل به ارائه خدمات پرداخته و بهترین و با کیفیت ترین سیب زمینی را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار می دهد. شما با تهیه عمده این سیب زمینی ها می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید.

سیب زمینی های ایرانی به کشورهای بسیاری از جمله کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس، به صورت عمده صادر می‌ شوند‌ و بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند.

نرخ سیب زمینی تره بار آراد

نرخ سیب زمینی تره بار دادنام تولیدکننده سیب زمینی آراد بار این محصول را به مشتریان خود در داخل کشور عرضه می دهد. مشتریان سیب زمینیآراد  را با روش های متعددی می توانند تهیه کنند که یکی از این روش ها سفارش مستقیم بوده است که در این صورت با هزینه مناسبی تامین می شود.

روش دیگر برای به دست آوردن سیب زمینی سفارش عمده بوده است که این روش نیز برای مصرف کننده مقرون به صرفه بوده است. توزیع سیب زمینی بهتر است که به صورت کلی و بدون واسطه بوده باشد. در این صورت سیب زمینی با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد.

سفارش عمده سیب زمینی کیلویی مخصوصا برای رستوران‌های فست فودی و سایر مراکز تهیه‌ی غذا گزینه‌ی مناسب‌تری است چرا که تهیه‌ی سیب زمینی به صورت عمده باعث کاهش نرخ سیب زمینی تره بار خواهد شد در نتیجه تا حدود زیادی در هزینه‌های تهیه‌ی مواد اولیه صرفه جویی می‌شود. مصرف سیب زمینی به صورت روزانه بسیار بالا بوده و یکی از بیشترین مواد غذایی که در طول روز خریداری می‌شود سیب زمینی‌ها هستند در نتیجه اکثر افراد ترجیح می‌دهند این محصول را در مقدار بیشتری تهیه کنند تا بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند.

با توجه به این مراکز مختلف اقدام به تولید سیب زمینی ارزان می‌کنند برای اینکه بتوان ارزانترین قیمت سیب زمینی ارزان از بازار را به دست آورد راه های مختلفی وجود دارد که از مناسب ترین راه استفاده از اینترنت می باشد.

که مزیت هایی نسبت به خرید حضوری دارد و از مهم‌ترین آنها می‌توان به دسترسی به تمام محصولات کشور در کمترین زمان و همچنین مقایسه آن می باشد که می تواند کمک کننده باشد تا خرید عمده بهتری را تجربه کنیم همچنین در این فضا می توانید از قیمت های به روز نیز در کمترین زمان آگاه شویم.

اما اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید این سایت که خود فروشنده انواع مختلف سیب‌زمینی است می تواند شما را کمک کند تا با مشاوره از تولیدکننده سیب زمینی آراد به ارزانترین سیب زمینی با کیفیت مناسب در بازار برسید.

<
2

  1. مجموعه کامل ومرتبی رو در شرکت آراد میشه دید من خریدار عمده سیب زمینی درمیدان بار فروشی کرج هستم لطفا راهنمایی کنید برای خریدم از شما چطور باید به مجموعه شما وصل بشم ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما