خرید سیب زمینی با قیمت ارزان

encoding=”utf-8″ ?>

سیب‌زمینی‌ها دارای ترکیبات سمی هستند که گلیکو آلکالوئید نامیده می‌شوند. مهم‌ترین این سم‌ها سولانین و چاکونین می‌باشند. سولانین در سیب‌زمینی با ظاهر شدن رنگ سبز به ویژه در قشر زیر پوست آن مشخص می‌شود. مقدار زیاد این سم موجب مسمومیت می‌شود که با نشانه‌هایی نظیر سوزش گلو، حالت تهوع و تعریق شدید و نفس‌تنگی همراه است. سیب‌زمینی را باید همواره در جای خنک و تاریک نگاه داشت و به هنگام مصرف نیز قسمت‌های سبزرنگ را دور انداخت. برای خرید سیب زمینی باکیفیت ایرانی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی

کشت سیب زمینی با کیفیت بالا

سیب زمینی یک گیاه ریشه ای بومی قاره آمریکا است ، غده نشاسته ای گیاه Solanum tuberosum است و گیاه خود یک گیاه چند ساله در خانواده شب بو ، Solanaceae است. گونه های سیب زمینی وحشی ، که از پرو امروزی نشأت گرفته اند ، در سراسر قاره آمریکا ، از ایالات متحده تا جنوب شیلی یافت می شوند.در اصل اعتقاد بر این بود که این بوته های سیب زمینی توسط مردم بومی قاره آمریکا به طور مستقل در چندین مکان اهلی شده اند ،اما بعداً آزمایش ژنتیکی انواع متنوعی از ارقام و گونه های وحشی منشا واحدی برای سیب زمینی یافت. در منطقه جنوب فعلی پرو و منتهی الیه شمال غربی بولیوی ، سیب زمینی تقریباً ۷۰۰۰–۱۰۰۰۰ سال پیش اهلی شد. در منطقه آند در آمریکای جنوبی ، که این گونه بومی است ، برخی از بستگان نزدیک سیب زمینی کشت می شوند.مصرف زیاد میوه و سبزیجات می تواند برای سلامتی مفید باشد و بسیاری از خطرات را کاهش دهد. سیب زمینی حاوی مواد مغذی مهمی است، حتی در هنگام پخت و پز، که به روش های مختلفی می تواند به نفع سلامت انسان باشد.

برای خرید مستقیم سیب زمینی می توانید به سایت ما مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید.

فروش عمده سیب زمینی همدان

قیمت هر کیلو سیب زمینی

سبزیجات ریشه‌ای، قسمت زیرزمینی گیاهان خوراکی می‌باشند. آن ها به طور گسترده‌ای در فرم و ساختار با یکدیگر متفاوت بوده و بر اساس بخشی از گیاه که به عنوان یک سبزی مصرف می‌شود، طبقه بندی می‌شوند. بسیاری از این سبزیجات به لحاظ مواد مغذی، غنی بوده و برخی از انواع نشاسته‌ای، جزء اصلی غذاهای مهم از جوامع در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند. در این بخش، نگاهی به سبزیجات ریشه‌ای بسیار متفاوتی خواهیم انداخت.این ریشه‌ها، ریشه‌های گیاهی بوده که به صورت عمودی یا راست و رو به پایین رشد می‌کنند و به طور معمول به شکل هرم بوده بطوریکه ریشه‌ی مرکزی را شکل داده که از آن دیگر ریشه‌ها به صورت جانبی و از کنار آن رشد می‌کنند. بسیاری از سبزیجات ریشه‌ای که در این دسته قرار می‌گیرند، منبعی از انرژی بوده و یا اندام ذخیره ساز گیاه به شمار می‌روند. در نتیجه این ریشه‌ها سرشار از مواد مغذی می‌باشند.قیمت سیب زمینی با توحه به شرایط اب و هوایی ان منطقه مختلف است.

 

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما