خرید عمده سیب زمینی درشت برای کارخانه

encoding=”utf-8″ ?>

سیب‌ زمینی  یکی از پر مصرف ترین صیفی جات محسوب می شود که به صورت خام و پخته مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. تولید کنندگان سیب زمینی شیرازی عمده را از طریق همین سایت به فروش می رسانند شما می توانید این سیب زمینی درشت را به صورت عمده خریداری کرده و برای مصارف خوراکی مورد استفاده قرار دهید.

اگر به صورت عمده مستقیم از تولید کننده خریداری شود علاوه بر اینکه ارزان است بسیار تازه نیز می باشد.

خرید عمده سیب زمینی

نحوه تشخیص سیب زمینی تازه درجه یک

نحوه تشخیص سیب زمینی تازه درجه یکهمانطور که می دانید سیب زمینی ماندگاری زیادی دارد در این مطلب شما را به نحوه تشخیص سیب زمینی تازه درجه یک از سیب زمینی چیپسی مانده آشنا می کنیم که شامل موارد زیر می باشد که از قبیل:

  • سیب زمینی تازه سفت و محکم است و اصلا انعطاف پذیر نمی باشد
  • سیب زمینی تازه دارای رنگ روشن تر و پوستی صاف بدون هیچگونه چروک است
  • سیب زمینی تازه خنک و گاها خاک گرفته می باشد
  • این محصول گوشتی نارنجی دارد که با برش آن دست خیس می شود، آبدار و تازه است
  • سیب زمینی تازه عاری از هرگونه ضایع پوستی و گوشتی است

سیب‌ زمینی اسپریت تازه درجه یک دارای مزایای زیادی است این سیب زمینی یک دست و محکم می باشد همین امر موجب می شود این سیب زمینی را مدت زیادی نگهداری کنیم و در مصارف گوناگون از آن استفاده کنیم. سیب زمینی تازه دارای فواید فراوانی نسبت به سیب زمینی مانده دارد این خواص عبارت اند از:

  • سیب تازه برای التیام سوختگی و زخم مفید است
  • این محصول دارای ویتامین B می باشد که خوردن آن موجب شفافیت و سفیدی  پوست صورت می شود
  • این فرآورده شیرین یک چاق کننده طبیعی است و برای کودکان و نوجوانان منبع انرژی محسوب می شود
  • دارای آنتی اکسیدان قوی می باشد که سیستم ایمنی بدن را قوی می کند

خرید سیب زمینی عمده با قیمت ارزان

خرید عمده سیب زمینی درشتمژده به هموطنان عزیز که می خواهند سیب زمینی تازه و مرغوب را با قیمت ارزان خریداری کنند. خرید سیب زمینی ارزان از طریق همین سایت نیز صورت می گیرد شما به راحتی می توانید سبب زمینی را به صورت عمده خریداری کنید و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار دهید. سیب زمینی از اوایل تیر تا اواخر شهریور برداشت می شود

اگر به صورت عمده خریداری کنید می توانید بدون دردسر آن را به شکل های گوناگون بپزید و در بسته بندی های شیک مورد استفاده قرار دهید این سیب زمین پر خاصیت تازه طرفدار بیشتری دارد. سیب زمینی در بسیاری از غذا ها و یا خالی مورد استقبال فراوان همه اعضای خانواده می باشد. اگر این سیب زمینی را با قیمت ارزان بخرید به سود بالایی می رسید پس عجله کنید این محصول با کیفیت را سفارش دهید و به راحتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

خرید سیب زمینی درشت

خرید سیب زمینی اعلا درشت و عمده برای کارخانه های چیپس، الویه و فرانچ سیب زمینی با بهترین و به صرفه ترین قیمت در مجموعه اراد و با نام اراد تجربه کنید. سیب زمینی به صورت دستی و دستگاهی سورت میشود و سیب زمینی های ریز، شکسته و سایز متوسط جدا میشوند و یک بار کاملا درشت برای شما مهیا میشود که قیمت ان نیز مناسب تر از سایز متوسط و ریز است.
خرید سیب زمینی درشت
<
11

  1. سلام خسته نباشید عزیزان بنده سیب زمینی کار هستم از استان همدان گبودراهنگ حدود ۷۰۰ تن سیب زمینی دارم هنوز برداشت نکردم میخواهم موقع برداشت بفروشم قسط همکاری عزیزان کارخانه دارها دارم مرسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما