خرید و فروش سیب زمینی ارزان عمده

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی یکی از خوراکی های پر مصرف می باشد و به دلیل داشتن پروتیین و ویتامین های بسیار و قیمت ارزان مورد توجه خریداران بسیاری واقع شده است، این محصول در پخت بسیاری از غذاهای ایرانی کاربرد داشته و به دلیل طعم لذیذ و خوبی که دارد طرف داران زیادی را به خود اختصاص داده است. پخش کننده برتر سیب زمینی ارزان قیمت محصولات ویژه خود را که کیفیتی فوق العاده دارند را به صورت عمده و کیسه ای ارائه می دهد.

خرید و فروش سیب زمینی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینیسیب زمینی یکی از اقلام پر فروش میادین تره بار و میوه فروشی ها بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، این محصول به دو روش بخار پز و سرخ شده مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول سرشار از ویتامین بوده و خود به تنهایی می تواند نیاز روزانه بدن به انواع ویتامین ها را تامین کند.

در بررسی های انجام شده بر روی ارزش غذایی سیب زمینی کارشناسان تغذیه به این نتیجه رسیده اند که سیب زمینی آب پز و یا بخار پز یک محصول کاملا رژیمی بوده و از کالری پایینی برخوردار می باشند، در صورتی که در سیب زمینی سرخ شده عکس آن عمل می کند زیرا کالری آن افزایش یافته و به دلیل دیر هضم شدن می تواند منجر به چاقی مفرط گردد.

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم سیب زمینی آب پز به شرح زیر می باشد.

انرژی: ۸۵، قند: ۰٫۹ گرم، فیبر: ۱٫۶ گرم، آب: ۷۶ درصد، پتاسیم: ۳۶۸ میلی گرم، کربوهیدرات: ۲۲ درصد، چربی: ۰٫۲ گرم، پروتیین: ۱٫۶ گرم

بهتر است سیب زمینی به صورت آب پز مورد استفاده قرار گیرد زیرا در این صورت یک غذای کاملا سالم بوده و دارای ویتامین ها و پروتیین های بسیاری می باشد ولی در فرآیند سرخ شدن برخی از مواد معدنی و ویتامین خود را از دست می دهد، شما می توانید با مصرف روزانه یک عدد سیب زمینی متوسط انرژی مورد نیاز در یک روز را دریافت کنید، به همین دلیل از جانب ورزشکاران بسیار حائز اهمیت می باشد.

توزیع مستقیم سیب زمینی ارزان

خرید و فروش سیب زمینیتوزیع سیب زمینی ارزان به صورت مستقیم از جانب تولید کنندگان این محصولات انجام می پذیرد و آن ها این نمونه مرغوب و با کیفیت را که در داخل کشور و توسط کشاورزان زحمت کش تولید می شود را به صورت عمده و جزئی به مشتریان خود عرضه می کنند.

پخش سیب زمینی بدون واسطه در میادین میوه و تره بار به صورت مستقیم و با نازلترین قیمت امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به این مراکز آن را به اندازه نیاز خود و در بسته بندی های مختلف و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما