شرکت تولید سیب زمینی صادراتی در ایران

encoding=”utf-8″ ?>

شرکت هایی که تولید سیب زمینی صادراتی را در ایران بر عهده دارند معمولا در کار خود کیفیت را مد نظر می گیرند تا توانسته باشند محصولاتی مرغوب را به خارج از کشور ارسال نمایند و بازار خارجی خود را حفظ کنند. این شرکت ها چون سابقه فعالیت بالایی دارند و زیر نظر وزارت بهداشت کار می کنند غالبا سفارشات بالایی را از کشورهای خارجی دریافت کرده و بعد از بسته بندی کردن، آنها را ارسال می نمایند.

شرکت تولید سیب زمینی صادراتی در ایران

مراحل تولید سیب زمینی صادراتی

مراحل تولید سیب زمینی صادراتی آیا می دانید تولید سیب زمینی صادراتی چه مراحلی را پشت سر می گذارد؟

  1. اول از همه تولید کننده باید بذر سیب زمینی با کیفیت بالا را تهیه کند و قبل از آن به شرایط آب وهوایی منطقه کشت نیز توجه کند و دقت کند تا نور و دمای مناسبی را بتواند برای تهیه این محصول فراهم سازد.
  2. البته طرز کاشته شدن سیب زمینی ها متفاوت است، مثلا برخی ها در گلدان آن را می کارند و یا بعضی ها آنها را به صورت بذر داخل زمین کشاورزی کاشته تا بعد از گذشت مدت زمانی آن را برداشت کنند.
  3. بعد از کاشته شدن باید دانست که آبیاری مناسبی داشته باشد تا نه بی آب مانده و نه از آب زیاد این محصولات خراب شوند و در این صورت به مرحله برداشت نخواهند رسید.
  4. در مرحله تولید کشاورز باید دقت داشته باشد فاصله ها را رعایت کند و بین هر بدری که می ریزد کمی به آن فاصله بیندازد تا به خوبی آنها رشد کنند و محصولات پربار را تحویل دهند.

فروش انواع سیب زمینی صادراتی

فروش انواع سیب زمینی صادراتی شرکت سیب زمینی صادراتی انواع آن را با قیمت های بسیار مناسب به کشورهای متقاضی می فروشد و از این راه ارز زیادی به کشور وارد می کند که این کار هم سود آور بوده و هم موقعیت تولید کننده را در بازارهای خارجی محکم نگه می دارد.

آنها سیب زمینی هایی که از نظر درجه بندی رتبه اول را دارند برای صادرات انتخاب می کنند تا سفارش دهنده از خریدش رضایت زیادی داشته باشد و باز هم سفارشات خود را به این تولید کننده داده و از آن شرکت خریداری نماید.

این بازرگانان سیب زمینی ها را در وزن ها و بسته بندی های مختلف آماده سازی کرده و سعی می کنند تمام موارد قانونی را رعایت کنند تا هنگام عبور محصول از گمرک با مشکلی مواجه نشوند و به راحتی آنها را در آن کشور مورد نظر ثبت کنند.

البته قیمت تعیین شده هم بر اساس نوع سیب زمینی و کیفیت آن گذاشته می شود و بالا و پایین شدن این نرخ ها هم بستگی به همین عوامل دارد که بسیار تعیین کننده هستند، آنها نقش مفیدی در این زمينه داشته و موثر هستند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما