صادرات سیب زمینی به گرجستان با تخفیف ویژه

encoding=”utf-8″ ?>

امروزه مصرف سیب زمینی در کشور ما بسیار افزایش یافته و از آنجایی که تولیدات این محصول در کشور به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار زیاد می باشد، لذا تولیدکنندگان در کشور پس از برداشت محصول سیب زمینی، به صادرات سیب زمینی به گرجستان و یا سایر کشورهای همسایه نیز پرداخته و این محصول خوراکی پر اهمیت را با تخفیف ویژه به دست مشتریان می رسانند.

صادرات سیب زمینی به گرجستان با تخفیف ویژه

نحوه صادرات سیب زمینی ارگانیک

نحوه صادرات سیب زمینی ارگانیک

همانطور که گفتیم تولیدات سیب زمینی ارگانیک به دلیل درخواست بالا و استفاده فراوان از این نوع محصول توسط کشاورزان افزایش یافته، به طوری که کشاورزان پس از تولید و برداشت عمده محصول سیب زمینی، آن را در جای خنک و به دور از نور خورشید خشک کرده و سپس به صورت بسته بندی شده کیسه ای و یا با قرار دادن درون گونی ها در اندازه های متوسط به کشورهای اطراف صادر می کنند.

لذا یکی از نحوه های صادرات سیب زمینی ارگانیک به سایر مناطق کشور ها، توسط نمایندگی ها و یا بازرگانان صورت می پذیرد، که در واقع کشاورزان محصول سیب زمینی بسته بندی شده را به صورت عمده و یا کیلویی با قیمت مناسب و تعیین شده بازار مصر به دست مشتریان در خارج کشور رسانده و این محصول صادراتی را به راحتی در اختیار افراد در خارج کشور قرار می دهند.

از این رو فروش سیب زمینی به صورت عمده به کشورهای دیگر موجب شده تا کشاورزان به راحتی محصولات خود را به فروش رسانده و از پوسیدگی و ماندگی محصول سیب زمینی تولید شده خود جلوگیری کنند.

همچنین این افراد بخش عمده ای از سیب زمینی ارگانیک را توسط نمایندگی ها و مراکزی که تاسیس کرده اند در سراسر کشور با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان در داخل کشور می رسانند.

بازار صادرات سیب زمینی با قیمت مناسب

بازار صادرات سیب زمینی با قیمت مناسب

در حال حاضر بازار سیب زمینی صادراتی با قیمت مناسب در کشور ما بسیار افزایش یافته و تولیدکنندگان بیشتر به تولیدات این نوع سیب زمینی پرداخته و سپس این محصول را با توجه به نوع کیفیت و اندازه محصول، بسته بندی کرده و به مشتریان ارائه می دهند.

همچنین به دلیل استفاده فراوان مصرف کنندگان از سیب زمینی به عنوان وعده های غذایی، و همچنین به دلیل ارزش غذایی و وجود مواد معدنی که در خود جای داده، موجب شده تا تقاضای بسیار زیادی در بازار مصرف به این نوع مواد غذایی شود و افراد بسیاری بیشتر به درخواست سیب زمینی در بازار فروش بپردازند، به همین علت تولیدکنندگان برای رفع نیاز بازار به این مواد غذایی میزان تولیدات خود را افزایش داده اند تا بتوانند نیاز مشتریان را برطرف سازند و این محصول را به راحتی در دسترس آنها قرار دهند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما