صادرات گوجه گلخانه ای به افغانستان

encoding=”utf-8″ ?>

صادرات گوجه گلخانه ای به افغانستان

گوجه فرنگی گلخانه ای به عنوان یک میوه و یا یک سبزی پر خاصیت محسوب می شود به طوری که به علت داشتن خواص بی نظیر باعث پیشگیری از بیماری ها از جمله : دیابت، تقویت سیستم عصبی و مغز، افزایش حافظه، جلوگیری از سرطان، ایجاد خوابی راحت و بهبود حرکت عضلات می شود، به علت اوضاع نا به سامان کشاورزی افغانستان، این کشور مجبور به واردات گوجه از کشور های همسایه شده است، صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای به افغانستان جزو صادرات اصلی ایران می باشد ، صادرات گوجه به افغانستان عموما به صورت رب و یا کنسرو بوده و کمک شایانی به اقتصاد کشور کرده است.

 

چند نکته درباره کیفیت گوجه فرنگی گلخانه ای

گوجه فرنگی گلخانه ای به خاطر آنتی اکسیدان و ویتامین ث زیادی که دارد باعث جلوگیری از سرطان پرستات می شود، از اثرات منفی کشیدن سیگار بر روی ریه ها می کاهد و به سلامت قلب کمک می کند، حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم بوده و به تنظیم حرکت خون در بدن کمک می کند، گوجه فرنگی گلخانه ای در درمان استرس و جلوگیری از افسردگی به عنوان یک میوه پرخاصیت به کار می رود، ضد رادیکال های آزاد بوده و بینایی را تقویت می بخشد، به بهبود گوارش و هضم غذا کمک می کند، ابن میوه ارزان و پر خاصیت هم به صورت کیلویی در مغازه ها و هم به صورت فله ای در میادین تره بار به فروش می رسد.

گوجه فرنگی گلخانه ای در انواع و اندازه های مختلف پرورش داده می شود که گوجه های: رومی، گیلاسی، انگوری، و مرواریدی جزو پر مصرف ترین آنها محسوب می شوند، در این جا به ذکر چند نکته درباره کیفیت گوجه فرنگی گلخانه ای می پردازیم که از جمله آن ها می توان به این اشاره کرد که : گوجه باید پوست صاف بوده و بدون لکه باشد، در گوجه های ساقه دار باید توجه داشته باشیم که دارای ساقه سبز باشند، به وزن گوجه فرنگی گلخانه ای نیز در هنگام خرید باید توجه کرد، هرچه وزن گوجه ها بیشتر باشد میزان آبدار بودن آن نیز بیشتر خواهد بود و هرچه وزن کمتری داشته باشد گوجه کال و نرسیده تر است، گوجه فرنگی خوب دارای عطری دلنواز و بویی شیرین است که نشان دهنده رسیدگی در گوجه می باشد، رنگی قرمز رنگ داشته باشد و رنگش به زردی نزند، از خرید گوجه های لِه شده و خمیری شکل خود داری کنید زیرا هر چه بیشتر بماند خراب تر خواهند شد.

فروش انواع گوجه فرنگی در تهران به صورت عمده

بازار پخش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی به افغانستان

در بازار پخش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی به افغانستان از روش رب سازی و یا کنسرو سازی گوجه برای ارسال گوجه فرنگی استفاده می شود و از گوجه هایی با کیفیت و تازه که اکثرا به صورت گلخانه ای پرورش و تولید شده اند استفاده می شود و در هنگام ارسال از بسته بندی و کارتن های سالم برای صادرات استفاده می کنند تا در حین جابه جایی و طول مسیر محصول دچار خرابی نشود.

قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار داخلی

گوجه فرنگی گلخانه ای از جمله صیفی جات مهمی است که حضور دائمی در رژیم غذایی خانواده های ایرانی دارد. بسیار خوشمزه بوده و سرشار از ویتامین می باشد.
منبع غنی از آنتی اکسیدان ها بوده و به مبارزه با سلول های رادیکالی می شتابد. قیمت روز گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار داخلی ارزان و اقتصادی می باشد تا علاقه مندان حجم درخواستی خود را به شکل عمده تعیین کنند. تمامی اقلام تازه چین بوده و از ارزش غذایی فوق العاده زیادی برخوردار است.

شرکت پخش و فروش گوجه گلخانه ای

معیارهای انتخاب بهترین گوجه فرنگی گلخانه ای

پیش از انتخاب بهترین نوع گوجه فرنگی گلخانه ای، شایسته است تا به کلیه جنبه های ریز و درشت محصول مورد نظر خود آگهی پیدا کرده تا خریدی معتبر و رضایت بخش انجام شود.

آبدار بودن: این ماده غذایی، به صورت فراوان در طبخ خوراکی های و خورشت های گوناگون، مورد استفاده قرار می گیرد.
درمان کننده بیماری های گوارشی بوده و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد ساخت.
بنابراین مهم است که رنگدانه های موجود در محصول که همان لیکوپن ها می باشند، از کیفیت بی نظیری برخوردار باشند.
در نتیجه رنگ و لعاب بهتری به غذا داده و بازخورد ایده آلی را به ارمغان آورد.

بافت سالم: به خاطر اینکه در طول دوره کشت محصول، از کود های شیمیایی پرهیز می شود، استقامت میوه در برابر آفات افزایش پیدا می کند.
به آسانی دچار حمله واقع نشده و هم چون سدی مقاوم عمل خواهد کرد.
به این ترتیب، اکثر باری که هر سال می دهد، سالم و بدون نقص خواهد بود.
ارگانیک بوده و خطری برای سلامت مشتری به وجود نمی آورد.

معتبر بودن: در واقع نمونه های عرضه شده، شاید در قیاس با گزینه های شیمیایی، ابعاد متوسطی داشته باشد، اما به طور قطع مزه و طعم بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. زیر نظر مراجع قانونی تایید شده و از اعتبار جهانی برخوردار است.
هم چنین انبار داری ساده ای نیز داشته و پس از گذشت دوره زمانی طولانی، به سهولت پوسیده نخواهد شد.

فروش انواع گوجه فرنگی در تهران به صورت عمده

سفارش عمده گوجه فرنگی گلخانه ای با بهترین کیفیت

سفارش گوجه فرنگی گلخانه ای درشت با بهترین کیفیت ممکن، به صورت عمده اتفاق خواهد افتاد تا مشتری کالای خود را با نرخ پایینی بدست آورد.
برای خرید تنها کافیست تا به سایت شرکت مراجعه کرده و مقاله های مختلف قید شده را مورد مطالعه قرار دهید.

ارسال بار در جعبه های چوبی صورت گرفته تا محصول بدون وارد شدن هر گونه ضربه، بدست مخاطبین ارجمند برسد.
خرید اینترنتی مانع از اتلاف در زمان و هزینه مصرف کننده شده تا خریدی جذاب و دلربا را بدست آورد.
در واقع رنگ بندی های سرخ جذابی که اقلام غذایی عرضه شده دارد، در اولین نظر توجه هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند.

<
تماس با ما