فروش سیب زمینی بذری و خوراکی زنجان

encoding=”utf-8″ ?>

فروش سیب زمینی زنجان در انواع بذری و خوراکی در ارقام اسپریت، بامبا و … با نازلترین قیمت ممکن و بی هیچ واسطه ای توسط این مجموعه صورت می گیرد.
سیب زمینی امروزه در بسیاری از مناطق کشور ما برداشت شده و روانه بازارهای فروش می گردد.
به دلیل اینکه سیب زمینی محصولی پرفروش در میان خانواده های ایرانی است؛ بایستی این محصول در کیفیتی ارگانیک و کاملا درجه یک تولید شده باشد.
درصد بالایی از خریداران سیب زمینی، شکل و ظاهر مرغوب و باکیفیت سیب زمینی برایشان مهم بوده و تنها در صورتی که کیفیت سیب زمینی را خوب ببینند خرید خود را انجام خواهند داد.
در حال حاضر استان زنجان یکی از مناطق فعال در زمینه کاشت و برداشت سیب زمینی ایرانی تمام ارگانیک و درجه یک است که توانسته انواع سیب زمینی بذری و خوراکی در رقم های گوناگون را روانه بازارهای داخلی کرده باشد.
در ادامه ضمن معرفی گیاه سیب زمینی؛ شما را با چگونگی خرید بهترین رقم سیب زمینی زنجان آشنا خواهیم کرد.

قیمت عمده سیب زمینی درجه یک

آشنایی با گیاه سیب زمینی

سیب زمینی از تیره سیب زمینیان است که دارای برگ های مرکب و پریده با گل های سفید یا بنفش می باشد.
میوه ی آن کوچک، کروی در با رنگ غده زرد رنگ است که حاوی نشاسته بسیاری زیادی هست.
جالب است بدانید که امروزه بیش از 400 نوع سیب زمینی از جمله انواع تجاری و معمولی وجود داشته که هر کدام از خواص و ویژگی های خاص کشاورزی و آشپزی برخوردار می باشند.
سیب زمینی با نام علمی سولانوم تیوبروزوم از منظر گیاه شناسی به خانواده سولاناسه متعلق بوده که در این خانواده گیاهان مهمی چون گوجه، بادمجان و فلفل نیز وجود داشته اند.
گیاه سیب زمینی دارای رقم های مختلفی بوده که در انواع ذیل تقسیم بندی می گردند:

  • سبب زمینی زود رس
  • سیب زمینی دیر رس
  • سیب زمینی میان رس

در دسته بندی دیگر بر حسب استفاده از سیب زمینی، این محصول در انواع سیب زمینی خوراکی، علوفه ای و صنعتی روانه بازارهای فروش می شود.
گفتنی است که سیب زمینی نخستین بار توسط دوران پادشاهی فتحعلی قاجار به ایران آورده شده و نخستین جایی که در ایران در آن سیب زمینی کاشته شده، پشند استان البرز می باشد.
ناگفته نماند که در حال حاضر کشور ایران بیشترین سهم را در تولید و کشت ارقام گوناگون سیب زمینی خوراکی و بذری در دنیا دارا بوده و پس از آن می توان به کشورهایی همچون هند، روسیه، ایالات متحده و اوکراین اشاره داشت.

فروش سیب زمینی رقم اسپریت به قیمت خوراکی

خواص غذایی و دارویی سیب زمینی

حتما می دانید که سیب زمینی اگر و تنها اگر با کیفیتی ارگانیک و درجه یک تولید و برداشت شده باشد، می تواند از خواص دارویی و غذایی فوق العاده ای برخوردار باشد.
به همین سبب است که از زمان های گذشته تا به امروزه شاهد استفاده بسیاری از خانواده ها از ارقام گوناگون سیب زمینی جهت طبخ انواع غذاهای خوراکی هستیم که می تواند سلامت آنها را تضمین نموده باشد.
سیب زمینی سرشار از بتاکاروتن به عنوان پیش ساز ویتامین آ بوده که وقتی پخته گردد به آسانی جذب می شود.
مهم ترین ماده موجود در سیب زمینی، نشاسته است که معمولا چیزی در حدود 9 الی 25 درصد آن را تشکیل داده و ماده ای مفید برای تأمین انرژِی به شمار می آید.
وجود نشاسته در سیب زمینی سبب شده تا نسبت به سایر غلات کمتر تحت تأثیر آفات قرار گرفته و پرورش آسان تری را هم دارا باشد.
سیب زمینی مسکن خوبی برای درد و زخم لثه بوده و خاصیت تقویت کنندگی قلب انسان ها را هم دارا است.
سیبب زمینی در میان سایر سبزیجات از میزان بالایی ویتامین ث برخوردار بوده و برای جلوگیری از خونریزی لثه نقش بسیار چشمگیری را دارد.
مصرف سیب زمینی با توجه به اینکه ادرار را زیاد کرده می تواند برای سلامت کلیه و مثانه نیز مفید واقع گردد.
سیب زمینی ارگانیک حاوی آنزیم هایی است که برای التیام زخم معده بسیار مفید بوده و ضماد خام آن می تواند تسکین دهنده بسیاری از دردها باشد.
سیب زمینی همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین ب 6 بوده که از ویتامین های ضروری برای ورزشکاران می باشد.
ویتامین ب 6 موجود در سیب زمینی برای جلوگیری از سرطان نیز مفید هست و همواره به بزرگسالان توصیه شده تا حداقل هفته ای یکبار سیب زمینی را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
ویتامین ث موجود در سیب زمینی یک آنتی اکسیدان است و می تواند کمک شایانی به تولید پروتئینی به نام کلاژن که تشکیل دهنده استخوان، غضروف مفاصل، عضلات و رگ های خونی بوده، کمک شایانی می نماید.
سیب زمینی مهم تر از هر چیزی سرشار از نشاسته بوده و دارای انواع مواد معدنی مهم مانند پتاسیم و کلسیم نیز است.

قیمت سیب زمینی آگریا در بازار ایران

چه مناطقی در ایران سیب زمینی برداشت می کنند؟

همانطور که متوجه شدید برای نخستین بار در ایران، سیب زمینی در پشند استان البرز برداشت شده و به همین سبب سیب زمینی پشندی در ایران خیلی مشهور است.
به دنبال آن و با توجه به خواص مفیدی که مصرف سیب زمینی ارگانیک و درجه یک دارد، سایر مناطق کشور نیز توانسته اند سطح خوبی از اراضی کشاورزی خود را جهت پرورش و برداشت انواع ارقام سیب زمینی، اختصاص داده باشند.
از جمله این مناطق می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • زنجان
  • همدان
  • جیرفت
  • اردبیل
  • خراسان و …

از ارقام مهم و درجه یک سیب زمینی برداشت شده در هر یک از این مناطق می توان این ارقام را نام برد:

  1. سیب زمینی رقم آگریا
  2. سیب زمینی رقم بامبا
  3. سیب زمینی رقم جلی
  4. سیب زمینی رقم اسپریت

در حال حاضر استان زنجان یکی از مناطق فعال در زمینه کاشت و برداشت انواع سیب زمینی بذری و خوراکی در ایران بوده که سیب زمینی نژاد بامبا و رقم اسپریت از ارقام پرفروش سیب زمینی برداشت شده در استان زنجان به شمار می آیند.
انواع سیب زمینی استان زنجان توسط کشاورزان نمونه ی استانی و کشوری، در کیفیتی درجه یک و کاملا ارگانیک برداشت شده و می توانند از خواص بسیار خوبی برای مصرف کنندگان برخوردار باشند.
اما اینکه چگونه امکان آن هست تا بهترین رقم سیب زمینی زنجان را در حال حاضر خریداری کرد، تبدیل به موضوعی چالش برانگیز در میان خریداران و مشتریان خرید عمده شده است.
در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع سیب زمینی، شاهد عرضه ارقام گوناگونی از سیب زمینی هستیم که ممکن است به روش های غیر ارگانیک نیز تولید و به فروش برسند.
حتما می دانید که این تنها سیب زمینی ارگانیک است که خواهان زیادی در بازار داشته و از خواص بسیار مفیدی برخوردار هست.
بسیاری از خریداران عمده سیب زمینی که خودشان فروشنده انواع میوه و سبزیجات بوده، دغدغه ی کیفیت سالم ارقام گوناگون سیب زمینی را دارند.
چرا که در صورت صادرات عمده سیب زمینی ممکن است غده و پوست سیب زمینی دچار زدگی شده و از کیفیت این محصول هم کاسته گردد.
بنظر شما کدام یک از نمایندگی های فروش و صادرات سیب زمینی زنجان، در ارائه بهترین کیفیت خرید عمده سیب زمینی، به مشتریان تضمین جدی می دهند؟

خرید عمده سیب زمینی آگریا در تهران

انواع سیب زمینی زنجان

انواع سیب زمینی برداشت شده در زنجان نیز می توانند دارای کیفیت های گوناگونی بوده باشند و اینطور نیست که توسط تمامی مراکز فروش سیب زمینی زنجان خریداران می توانند کیفیت درجه یک و ارگانیک از این محصول را خریداری کنند.
باید بدانید که هم اکنون انواع سیب زمینی بذری و خوراکی برداشتی در استان زنجان، غالبا در ارقام ذیل به فروش می رسند:

  • سیب زمینی رقم اسپریت
  • سیب زمینی نژاد بامبا

در این میان سیب زمینی رقم اسپریت از ارقام درجه یک و ارگانیک سیب زمینی زنجان است که مناسب مصارف تازه خوری می باشد.
این رقم از سیب زمینی برداشت شده در زنجان از ارقام نیمه زود رس است که دارای غده و گوشتی زرد رنگ بوده و مناطق کشت بهاره در استان زنجان، بهترین منطقه برای کشت این رقم به شمار می آید.
سیب زمینی نژاد بامبا هم از دیگر ارقام سیب زمینی برداشت شده در استان زنجان است که امروزه می تواند شرایط خوب صادراتی را دارا باشد.
شایان ذکر است که سیب زمینی نژاد بامبا از ارقام نیمه دیر رس است که به شکل بذری و خوراکی عرضه شده و مانند رقم اسپریت دارای مصارف خوراکی بوده هست.
بی تردید مصرف نوع ارگانیک و درجه یک هر از ارقام فوق می تواند خواص بسیار مفیدی را برای تمامی انسان ها داشته باشد.
اما اینکه چگونه می توان بهترین ارقام سیب زمینی برداشت شده در زنجان را خرید کرد؟
آیا امکان خرید از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی وجود دارد؟
گفتنی است که در حال حاضر در بازار میوه و تره بار، سیب زمینی در صدر خواسته های مشتریان بوده که در این چند وقت اخیر دچار نوسانات قیمتی شدیدی هم شده است.
این نوسانات قیمتی سبب شده بود تا شاید میزان فروش سیب زمینی مانند چند سال گذشته نبوده باشد.
اما با افزایش میزان برداشت سیب زمینی و با توجه به شرایط ویژه بارندگی می توان شاهد این بوده که هم کیفیت سیب زمینی بهتر شده و هم اینکه این محصول با قیمت مناسب تری به فروش می رسد.
سیب زمینی زنجان از ارقام بسیار مرغوب سیب زمینی در ایران به شمار رفته و می تواند شرایط بسیار خوب صادراتی به سایر شهرهای کشور را هم دارا باشد.
آیا می دانید که فروش سیب زمینی زنجان با چه قیمتی هم اکنون در بازارهای کشور انجام می پذیرد؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید مستقیم سیب زمینی اسپریت

فروش سیب زمینی زنجان

همانطور که متوجه شدید از ارقام درجه یک و مرغوب سیب زمینی در ایران، سیب زمینی زنجان است که در رقم های اسپریت و بامبا نرخ فروش و صادرات عمده خوبی دارد.
از ویژگی های بارزی که سبب شده تا فروش سیب زمینی زنجان در بالاترین نرخ ممکن به انجام رسیده باشد، می توان به نمایندگی هایی که این محصول را عرضه می کنند اشاره کرد.
خوشبختانه هم اکنون فروش سیب زمینی زنجان به شکل بذری و خوراکی به صورت عمده در بسته بندی های کاملا مناسب، توسط فروشگاه عرضه مستقیم انواع ارقام سیب زمینی درجه یک ایرانی به انجام می رسد.

اینکه فروش مستقیم سیب زمینی زنجان سبب شده تا هم فروشندگان سود بیشتری کنند و از طرفی خریداران هم خریدی ارزان و مطمئن را تجربه نمایند، از مزایای خرید و فروش اینترنتی سیب زمینی به شمار می آید.

آیا می دانید که مناسب ترین قیمت سیب زمینی بذری و خوراکی زنجان در این فروشگاه ها عرضه شده و شما خریدارانی که قصد خرید عمده و ارزان دارید، کیفیتی درجه یک را تهیه خواهید کرد؟
فروش سیب زمینی زنجان در بسته بندی های گونی شکل شیشه ای یا توری و حتی به دلخواه مشتریان به شکل سورت و تمیز شده توسط این فروشگاه اینترنتی انجام می پذیرد.
فروشندگان میوه و تره بار در سراسر کشور می توانند با خیال آسوده نسبت به ثبت سفارش خرید عمده انواع ارقام درجه یک سیب زمینی زنجان به شکل آنلای اقدام کرده و در مغازه های خود نرخ فروش بسیار بالایی را هم تجربه کرده باشند.

سفارش سیب زمینی سانتا آراد

مناسب ترین قیمت سیب زمینی بذری و خوراکی زنجان

گفتنی است که هم اکنون مناسب ترین قیمت سیب زمینی بذری و خوراکی زنجان توسط نمایندگی هایی عرضه می شود که:

  1. از ارتباط مستقیم و بی واسطه با سیب زمینی کاران معتبر در زنجان برخوردار هستند.
  2. قیمت واقعی ارقام سیب زمینی را به مشتریان عرضه می کنند.
  3. تضمین در ارگانیک و درجه یک بودن سیب زمینی را دارند.
  4. بسته بندی های کاملا مناسب را برای صادرات سالم سیب زمینی انجام می دهند.

مناسب ترین قیمت سیب زمینی همان قیمت روز بازار است که با توجه به عرضه مستقیم آن توسط این نمایندگی های معتبر فروش، می تواند قیمت کمتری هم برای تمامی مشتریان تمام گردد.
با خرید اینترنتی سیب زمینی زنجان از طریق این مجموعه فروشگاهی، علاوه بر خرید ارزان، با خرید به شکل عمده خیالتان از بابت سالم بودن غده و پوست سیب زمینی راحت بوده و می تواند خواص مفیدی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

قیمت فروش سیب زمینی زنجان در این نمایندگی آنلاین، قیمت عمده سیب زمینی صادراتی است که با توجه به فاکتورهایی همچون ارگانیک بودن، سالم بودن رقم، نوع بسته بندی، سورت شدن یا نشدن سیب زمینی، می تواند از تغییراتی هم برخوردار گردد.

چرا برای اولین و آخرین بار، بهترین رقم سیب زمینی زنجان را از این فروشگاه اینترنتی سفارش خرید عمده نمی دهید؟

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما