فروش سیب زمینی عمده جیرفت مستقیم

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی جیرفت یکی از برترین نژاد های سیب زمینی در ایران می باشد. این گیاه بسیار پرطرفدار بوده و در آشپزی ایرانی و بین المللی بسیار پرکاربرد است. جیرفت به سبب داشتن شرایط جغرافیایی ممتاز جهت کاشت این محصول، بهترین خروجی را در هنگام برداشت دارا است. قصد خرید این گیاه ارزشمند را دارید؟ مجموعه ما اقدام به فروش سیب زمینی جیرفت به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است.

فروش سیب زمینی جیرفت

مشخصات سیب زمینی جیرفت

مشخصات سیب زمینی جیرفتسیب زمینی جیرفت تولید شده با سیستم هوایی و زیرزمینی است که منشأ نمونه های خوراکی است. مشخصات این دو سیستم عبارتند از:

هوایی این گیاه از برگهای مرکب و جادویی تشکیل شده است. گلها ترجیحاً سفید ، صورتی یا بنفش هستند ، گرچه بسته به تنوع آنها می توانند تنوع بیشتری نشان دهند. میوه هایی به شکل توت گرد سبز مایل به سبز است که با بلوغ زرد می شوند و قطر آن کمتر از ۳ سانتی متر است. سرانجام ، ساقه های ضخیم ، قوی و زاویه ای ، از رنگ های قهوه ای سبز ، که در ابتدا دارای یک ساختار عمودی هستند (با رسیدن به ارتفاع ۰٫۵-۱ متر) اما با افزایش قد و سن ، قدرت خود را از دست می دهند و در نزدیکی زمین رشد می کنند.

زیر زمین ریشه های بلند و فیبری ریز که فقط در اعماق خاک نرم نرم می شوند. ریزوم یا ساقه های زیرزمینی که غده ایجاد می کنند. این غده ها یا سیب زمینی ها اندام های خوراکی گیاه هستند که با بافتی تشکیل می شوند که ذخایر نشاسته در آن جمع می شود و جوانه ها یا چشم ها از آن متولد می شوند. به طور خاص ، گوشت سیب زمینی نرم ، سبک و بسیار مغذی است و دارای رنگ آمیزی متغیر است که از سفید تا قهوه ای روشن متغیر است ، در حالی که پوست آن به تنهای زرد مایل به زرد است و بسته به نوع آن ، صورتی یا مایل به قرمز می تواند برسد.

فروش سیب زمینی جیرفت

سیب زمینی بیشتر از آب (حدود ۸۰٪) تشکیل شده است و دارای منبع نشاسته و مواد معدنی مانند پتاسیم است اما پروتئین یا فیبر آن کم است. ویتامین های گروه های A ، B و C نیز در بین موادی که این غده را تشکیل می دهند ، از هم متمایز هستند ، اگرچه در زمان ذخیره سازی پس از برداشت ، خواص خود را از دست می دهند و همچنین در هنگام پخت و پز.

این مواد از آنجا که باعث بهبود بیماری های مربوط به کلیه ها ، سیستیت ، پروستاتیت می شوند ، برای ارگانیسم مفید هستند ، به دلیل عمل تصفیه کننده ادرار آور ، توصیه می شود باعث بهبود نرمی پوست و مشکلات کبدی یا معده شوند. استفاده موضعی آن باعث تسکین دایره های تیره یا چشم های خسته ، سوختگی ، کبودی و حتی بهبود زخم می شود.

متخصصان تغذیه به دلیل این خاصیت در ترکیب خود ، مصرف روزانه آن را همراه با سبزیجات ، سالادها ، حبوبات یا پوره ها توصیه می کنند و همیشه رژیم غذایی را با غذاهای سرشار از پروتئین به عنوان یک دوره اصلی تکمیل می کنند

عرضه کنندگان سیب زمینی جیرفت

فروش سیب زمینی جیرفتمجموعه ما یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان سیب زمینی جیرفت است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت سیب زمینی جیرفت و یا ثبت سفارش و خرید عمده این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما