فروش عمده سیب زمینی صادراتی در تهران

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی زیر مجموعه ای از گروه صیفی جان می باشد که به صورت کاملا طبیعی و با استفاده از کودهای حیوانی در مزارع زراعی و گلخانه ای کاشت و برداشت این محصول ارزنده به مرحله ی دست می یابد و در اختیار افراد جامعه قرار می گیرد تا بتوانند باتوجه به نیازشان خریداری کنند. خرید و فروش عمده سیب زمینی صادراتی در تهران و در سایر شهرهای کشور صورت پذیر می باشد. 

فروش عمده سیب زمینی صادراتی در تهران

مشخصات سیب زمینی صادراتی درجه یک

مشخصات سیب زمینی صادراتی درجه یک مشخصات سیب زمینی صادراتی درجه یک و ارگانیک به شرح زیر می باشد: 

  • مغز آن دارای رنگ زرد مایل به طلایی باشد. 
  • پوست آن نازک و کاملا تازه باشد. 
  • تولید آن به صورت طبیعی شکل گرفته باشد. 
  • قالب آن متوسط نسبتاً درشت باشد. 
  • استانداردهای بهداشتی را دارا باشد. 

ویژگی‌های ذکر شده، از جمله مشخصات سیب زمینی مرغوب و با کیفیت می باشد که به شما در تشخیص و انتخاب این محصول منحصر به فرد یاری می رساند و سبب می شود تا از خریدی که انجام می دهید، رضایت و خشنودی را دریافت نمایید و همچنین بتوانید از فواید و خواصی که در  سیب زمینی صادراتی نهفته است، نهایت استفاده را داشته باشید. 

خرید مستقیم سیب زمینی صادراتی از تولید کننده

خرید مستقیم سیب زمینی صادراتی از تولید کننده خرید مستقیم سیب زمینی صادراتی از تولید کننده بدون واسطه و با با قیمت اصلی به صورت عمده و فله ای صورت می گیرد و به دلیل قیمت مناسب و ارزانی که در خرید مستقیم وجود دارد، خریداران و مشتریان زیادی برای خرید سیب زمینی صادراتی با کیفیت از تولید کننده اقدام می نمایند تا خریدی به صرفه و مناسب قیمت را تجربه نمایند و همچنین از تخفیفات طلایی موجود در این نوع خرید و فروش بهره مند گردند. 

از آنجایی که سیب زمینی در هریک از مراکز فروش سیب زمینی این محصول را در قیمتها و کیفیتهای متفاوت عرضه و به فروش می رسانند، نمی توان قیمت سیب زمینی را به طور کاملا دقیق مشخص کرد؛ به همین علت فقط قیمت تقریبی این محصول پرمصرفت به اطلاع هم وطنان عزیز می رسد. 

مجموعه ی ما نیز با فروش سیب زمینی مرغوب و ارگانیک به صورت عمده و کیلویی از شما عزیزان دعوت می نمایید تا بتوانید با شرکت در این فروش ویژه و خرید سیب زمینی عمده، از قیمتهای مناسب و تخفیفات استثنایی بهره مند شوید و بهترین خرید عمرتان را به صورت یکجا خریداری نمایید. 

شما می توانید پس از دریافت رضایت و اطمینان کامل از خرید اول، برای خریدهای پیوسته و متعدد از ما اقدام نمایید و از خرید بهترین و باکیفیت ترین سیب زمینی صادراتی در ارزانترین و نازلترین قیمت بهره مند گردید. 

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما