قیمت سیب زمینی اسپریت در سال 99

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی اسپریت از با کیفیت ترین سیب زمینی های ایران می باشد که علاوه بر تامین نیاز کشور، به خارج از کشور نیز فرستاده می شود.با توجه به وسیع سیب زمینی در زمین های کشاروزی ایران، قیمت سیب زمینی اسپریت در سال ٩٩ دچار تورم نشده است و با همان نرخ سال گذشته به فروش می رسد. این امر سبب شده میزان توزیع سیب زمینی به سراسر جهان افزایش یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت سیب زمینی اسپریت در سال 99

مهمترین مزایای سیب زمینی اسپریت چیست؟

مهمترین مزایای سیب زمینی اسپریت چیست؟ سیب زمینی از جمله سبزیجاتی است که تقریبا همه روزه در غذا های ما وجود دارد و به صورت سرخ کرده، آب پز و کبابی مصرف می شود. به همین دلیل است که باید از سیب زمینی های ارگانیک و مرغوب در وعده غذایی خود استفاده کرد. سیب زمینی اسپریت بهترین گزینه برای انتخاب یک سیب زمینی درجه یک می باشد.

مشخصات سیب زمینی اسپریت به شرح زیر می باشد: 

  • دارای بافتی سفت است. 
  • دارای پوستی بدون خراش است. 
  • به دلیل تازه بودن بوی خاک می دهد.
  • بدون جوانه می باشد.
  • دارای مغز زرد و ترد است.
  • طعمی دلنشین دارد.

این ویژگی های یک سیب زمینی سالم و با کیفیت می باشد که سیب زمینی قروه همه این ویژگی ها را یک جا دارد و همین باعث افزایش مشتری ایرانی و خارجی شده است. 

سیب زمینی های به طور کلی دارای مزایای زیادی برای بدن هستند. از جمله مهم ترین این مزایا، نشاسته و فیبر موجود در سیب زمینی اسپریت می باشد که به دلیل ارگانیک بودن بسیار بیشتر از سایر سیب زمینی های نامرغوب بازار می باشد.

از دیگر مزایای این سیب زمینی ها که برای کشاورزان بسیار حائز اهیمت است، رشد زیاد آن هاست. بذر این گیاه به صورت تراریخته می باشد و نیاز به رسیدگی و کوددهی ندارد و در یک دوره کوتاه مدت بهاره به رشد مورد نظر می رسد.

از دیگر مزایای آن قیمت ارزان می باشد که به همین دلیل سالانه مقدار وسیعی از این نوع سیب زمینی در زمین های کشاورزی پرورش داده می شوند و به بازار های ایران و جهان عرضه می شوند.

توزیع عمده سیب زمینی اسپریت

توزیع عمده سیب زمینی اسپریت سیب زمینی اسپریت به خاطر کیفیت و طعم عالی و تولید سالانه بالا، نیاز سیب زمینی ایران و بسیاری از کشور های همسایه را تامین می کند. به دلیل طعم عالی در پخت و قیمت مناسب بسیاری از کشور های دنیا خواهان آن می باشند و این سیب زمینی به یک برند صادراتی تبدیل شده است. 

توزیع عمده سیب زمینی اسپریت سبب شده تا به کشت و پرورش این محصول به عنوان یک تجارت بزرگ نگاه کنند و کشاورزان برای کشت آن زمان بیشتری را صرف کنند و به خاطر سوددهی بالاتر باعلاقه بیشتری به کشت آن بپردازند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما