مرکز خرید سیب زمینی عمده

encoding=”utf-8″ ?>

مرکز خرید سیب زمینی عمده را بهترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین انواع مواد خوراکی شناخته شده در بازار است. به روش های مختلفی آن را طبخ می کنند و طعم لذیذی دارد که اشتها را تحریک می کند. به همین دلیل فروش بسیار خوبی در طول سال دارد. در مرکز خرید ما می توانید این محصول را هم به صورت بسته بندی شده و سبدی و هم به صورت کیلویی و فله ای سفارش دهید. مرکز خرید سیب زمینی عمده

ارزش غذایی سیب زمینی چقدر است؟

ارزش غذایی سیب زمینی چقدر است؟ همانطور که می دانید سیب زمینی از ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از خوش خوراک ترین نوع پیش غذاها شناخته می شود. سیب زمینی از یکسری از ریزمغذی ها و درشت مغذی هایی تشکیل شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. بر اساس تحقیقات پژوهشگران هر 100 گرم سیب زمینی حدود 17 گرم کربوهیدرات، 2 گرم پروتئین، 0.09 گرم چربی، 79 گرم آب، 2 گرم فیبر و 0.78 گرم قند وجود دارد. این مقدار سیب زمینی در حدود 77 کالری هم دارد. قسمت عمده سیب زمینی را کربوهیدرات های تشکیل می دهند. به عبارت دیگر بین 66 تا 90 درصد از وزن خشک این ماده غذایی از کربوهیدرات ها تشکیل شده است. قندهای ساده مانند ساکارز و فروکتوز در حد پایینی در آن وجود دارد. فیبر پایین سیب زمینی یکی از مزایای عمده آن است. البته در افرادی که از این ماده غذایی به مقدار زیاد و به طور منظم استفاده می کنند، این مقدار بالاست. فیبر موجود در سیب زمینی به صورت نامحلول و بیشتر به صورت پکتین، سلولز و همی سلولز دیده می شود. نشاسته موجود در آن برای افرادی که مشکلات معده دارند، بسیار مفید است و می تواند به هضم بهتر غذا کمک کند. نشاسته سیب زمینی به تغذیه باکتری های مفید موجود در روده کمک کرده و عملکرد سیستم گوارشی را بهبود می بخشد.

فروشگاه مرکزی سیب زمینی عمده

فروشگاه مرکزی سیب زمینی عمده

فروشگاه سیب زمینی را به صورت عمده عرضه می کند. فروش کلی با استقبال خریداران روبه گردیده و سبب شده بسیاری از مشتریان جهت خرید به مرکز به صورت حضوری مراجعه کنند. در سال های اخیر فروش این محصول به صورت کلی باعث کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان عمده گردیده است.

به همین دلیل خریداران می توانند با صرف هزینه کمتر، سیب زمینی را در حجم بالاتری خریداری کنند. سیب زمینی به علت کاربردهای متعدد، همیشه بازار پر رونقی هم در خرید و هم در فروش داشته است.

فروشگاه تلاش می کند تا باکیفیت ترین نوع سیب زمینی را عرضه نماید تا هم از فروش خوبی برخوردار باشد و هم مشتری رضایت کافی از خریدی که انجام می دهد، داشته باشد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما