قیمت سیب زمینی اعلا به صورت عمده

encoding=”utf-8″ ?>

مجموعه ما عرضه سیب زمینی عمده به سراسر کشور عزیزمان ایران را به عهده دارد و در تلاش است برای عرضه بهتر به مشتریان عزیز و رفع نیاز آن ها تمام تلاش خود را بکند و بهترین خدمات را ارائه دهد تا شما مصرف کننده عزیز دغدغه ای برای سبد غذایی خود و خانواده نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای آگاهی از قیمت سیب زمینی عمده به سایت ما مراجعه کنید و پس از اطلاع از قیمت ثبت سفارش نمایید.

قیمت سیب زمینی اعلا به صورت عمده

عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی

عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی سیب زمینی یکی از عواملی هست که باید به هنگام خرید به آن توجه کنید و سیب زمینی درجه 1 سیب زمینی سالمی است که از نظر ظاهری و کیفیت مناسب باشد و بتواند ماندگاری بالایی داشته باشد همچنین سیب‌زمینی‌ هایی که به هنگام کشت از آلاینده های شیمیایی و سموم استفاده شده است باعث می شود که کیفیت پایین تری داشته باشند و مورد توجه قرار نگیرند.

به هنگام خرید باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید سیب‌زمینی سالم را تشخیص دهید.

اولین مورد سیب زمینی باید سفت باشد و هنگام دست زدن به آن فرو نرود نرم شدن سیب زمینی یعنی سیب‌زمینی خراب شده است و ماندگاری ندارند.

نکته دومی که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که روی سیب زمینی باید کاملاً سالم باشد و بریدگی نداشته باشد چرا که این بریدگی موجب فاسد شدن و خراب شدن سیب زمینی می شود و محلی برای ورود باکتری ها و مواد مضر داخل زمین به سیب زمینی هستند پس موقع خرید حتما توجه کنید که سطح سالمی داشته باشد و بریدگی روی آن وجود نداشته باشد.

از دیگر موارد خرید سیب‌زمینی باید توجه داشت که روی آن جوانه نزده باشد اگرچه روی سطح سیب زمینی نقطه های ریز و چشم مانند وجود داشته باشد به این معناست که سیب زمینی دارد جوانه میزند پس از خریدن آن خودداری کنید مگر آنکه بخواهید در یک الی دو روزه آن را مصرف کنید چرا که سیب زمینی جوانه زده نمی‌تواند زیاد بماند و ماندگاری داشته باشد و همچنین باید توجه داشته باشید که به هنگام مصرف باید به طور کامل جوانه ها را از آن جدا کنید.

برای اینکه بدانید سیب زمینی تازه است یا نه به بوی آن توجه کنید بوی سیب زمینی تازه و طبیعی چون داخل خاک رشد کرده است کمی بوی خاک می دهد البته توجه کنید که لازم نیست خیلی خاکی و گلی باشد.

نکته دیگر که در رابطه با تازه بودن سیب زمینی می‌توانید به آن توجه کنید پوست سالم آن است و نباید پوست سیب زمینی چین و چروک داشته باشد چرا که این ع کار نشان است از دست دادن رطوبت سیب‌زمینی می‌باشد و همچنین حمل و نقل نامناسب و نگهداری در محیط گرم پس به هنگام خرید توجه داشته باشید که سیب زمینی کاملا سالم و بدون چروک باشد.

از دیگر نکاتی که می توانید به هنگام خرید سیب زمینی به آن توجه کنید رنگ سیب‌زمینی است رنگ سیب زمینی هر چه تیره تر باشد بهتر است سیب زمینی های قهوه ای مواد مغذی بیشتری دارد اما سیب زمینی های زرد خواص کمتری دارند و مواد مغذی در آن کم هستند. همچنین توجه داشته باشید که سیب زمینی که به رنگ سبز هست در آن سمی وجود دارد که مختص ترکیبات سمی خانواده سیب زمینی می باشد و نام آن گلیکوآلکالوئید است.

که در این سم ترکیب سولانین وجود دارد و این ترکیب باعث مزه تلخ و نا مطبوع برای سیب زمینی می‌شود و مصرف زیاد آن باعث بیماری‌های گوارشی و اسهال میشود.

یکی از انواع ترکیبات این سم سولانین است که بطور طبیعی در سیب زمینی به وجود می‌آید. همچنین باید بدانید که این سم با پخته شدن از بین نمی‌رود.

باید توجه کنید به نکته قابل توجه این است که به هنگام خرید سیب زمینی سیب زمینی لکه ها و کبودی روی آن وجود نداشته باشد چرا که این لکه ها و کبودی ها به علت حمل نامناسب است و وجود عفونت قارچی در سیب زمینی را نشان می دهد به همین دلیل از خرید آن خودداری کنید.

اگر می خواهید سیب زمینی ارگانیک و بدون مواد شیمیایی تهیه کنید باید از فروشگاه های معتبر آن را تهیه کنید تا سیب زمینی اعلا خریداری نمایید به همین دلیل به شما این اطمینان را می دهیم که مجموعه ما بهترین نوع سیب زمینی را برای مصرف کنندگان خود در نظر گرفته است و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از مجموعه ما خرید نمایید.

مواد معدنی موجود در سیب زمینی

سیب زمینی را از جمله مواد غذایی اصلی در سبد غذایی افراد است که از گیاهان بومی آمریکای جنوبی می باشد این ماده بخش اصلی ماده تشکیل دهنده آن نشاسته است به همین خاطر برای تامین انرژی از جمله مواد غذایی مفید می باشند که پرورش آن آسان است و آفت کمتری دارد.

سیب زمینی از جمله مواد غذایی است که سرشار از ویتامین ث است و این ویتامین باعث تقویت لثه و محکم شدن آن و جلوگیری از خونریزی می باشد همچنین تقویت کننده قلب است البته توجه کنید که ماندگاری بیشتر سیب زمینی باعث از بین رفتن ویتامین ث آن می شود.

در مواردی که در سیب‌زمینی وجود دارد می توان به پتاسیم فسفر کلسیم منیزیم آهن و غیره اشاره کرد که همه این مواد برای سلامتی بدن ضروری هستند و همچنین برای درمان روماتیسم بسیار مفید هستند ویتامین ث یک آنتی اکسیدان قوی هست که باعث تولید کلاژن می‌شود که کلاژن برای تشکیل استخوان غضروف و مفاصل مفید می باشد.

همانطور که گفته شد قسمت عمده سیب زمینی را نشاسته تشکیل داده است و به غیر از آن املاح و مواد معدنی دیگر اسید ها آنزیم ها و ویتامین ها وجود دارد این نشاسته موجود در سیب زمینی منبع خوبی برای تامین کربوهیدرات افراد به خصوص ورزشکاران می باشد.

با توجه به مواد موجود ای که در سیب زمینی وجود دارد این ماده غذایی پر ارزش برای سلامت قسمت های مختلف بدن شما مفید است که در زیر به برخی از آنها می پردازیم به عنوان مثال سیب زمینی برای دستگاه گوارش بسیار مفید است و جوشاندن سیب زمینی برای درمان اسهال و ورم روده مفید می باشد.

سیب زمینی یکی از مواد غذایی مفید برای تسکین تگی می باشد به همین دلیل توصیه می‌شود از سیب زمینی خام برای قسمت‌های سوخته استفاده کنید تا تسکین دهنده باشد و کاهش التهاب آن قسمت را ببینید.

همچنین سیب زمینی برای بیماریهای پوستی و پوست انسان بسیار مفید است به عنوان مثال برای آفتاب زدگی چروک پوست ترک خوردگی و غیر بسیار مناسب است همچنین برای التهابات پوستی تسکینه بسیار خوبی می باشد و خراش های سطح پوست را برطرف میکند.

از نکات بسیار مهم در رابطه با سیب زمینی می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد همچنین ضد ویروس بودن آن چرا که دارای آنزیم مهار کننده است و در این مورد سیب زمینی بسیار قویتر از شیر و سویا عمل خواهد کرد .

هم چنین پوست سیب زمینی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از پیر شدن سلول‌ها مفید می باشد و همچنین از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

وجود پتاسیم در سیب زمینی برای تمیز کنندگی بودن آن برای کبد بسیار مفید میباشد همچنین ویتامین c موجود در سیب زمینی برای بیماری آسکوربیت بسیار مفید است.

سیب زمینی با توجه به اینکه فسفر زیادی دارد برای مغز بسیار مفید است و باعث تقویت نیروی جنسی می شود.

بهبود سلامت مغز با استفاده از سیب زمینی

بهبود سلامت مغز با استفاده از سیب زمینی با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد می دانید که سیب زمینی سرشار از مواد مغذی مفید است به عنوان مثال منیزیم موجود در سیب زمینی ویتامینهای خانواده به کمپلکس های چرب مفید است امگا ۳ فسفر و دیگر موارد همه این ها برای عملکرد مناسب مغز و سلامت آن بسیار مفید است که در سیب زمینی به مقدار زیاد وجود دارد و شما با مصرف آن می‌توانید در بهبود عملکرد مغز گامی موثر بردارید.

چند نوع سیب زمینی داریم؟

تنوع سیب زمینی در جهان بسیار زیاد است و به بیش از ۴۰۰ نوع سیب زمینی می رسد اما به طور عادی سیب زمینی ای رنگ پوست های قهوه ای زرد صورتی قرمز و ارغوانی میباشد که داخل سیب‌زمینی نیز می‌تواند سفید و یا هم رنگ پوست خود باشد.

که در زیر به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

سیب زمینی پوست قهوه ای سیب زمینی است که مصرف آب کمتری دارد و نشاسته آن نسبتاً زیاد است و این نوع سیب زمینی برای پختن و سرخ کردن بهترین نوع می باشد و سطح آن سطحی زبر و ناهموار است.

زمینی پوست طلایی سیب زمینی است که برای پوره کردن مناسب است و پوست نازکی دارد و ظاهر صافی که درون سیب زمینی نسبتاً زرد می باشد.

سیب زمینی قرمز این نوع سیب زمینی و رنگ آن قرمز و درون آن سفید است که نشان از وجود آنتوسیانین است که از انواع خاصی آنتی اکسیدان می باشد و برای کاهش کلسترول بدن به خصوص ال دی ال کلسترول بد می باشد مفید است و بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند این نوع سیب زمینی نسبت به دیگر انواع سیب زمینی ها دارای آنتی اکسیدان بیشتر می باشد چیزی در حدود ۲ تا ۳ برابر از این رو سیب زمینی برای پختن بخارپز کردند و تنوری استفاده می شود همچنین می توانید جایگزین مناسبی در خورشت ها برای گوشت بگذارید چرا که باعث کاهش کلسترول غذا می‌شود و بسیار مناسب است.

یکی دیگر از انواع سیب زمینی ها سیب زمینی شیرین است که نسبت به دیگر انواع سیب زمینی شیرین تر است و برای پخت انواع کیک استفاده می شود و دارای مواد مغذی مناسبی است و ارزش غذایی بالایی دارد که در کشورهایی همچون چین و هندوستان و برخی از کشورهای آفریقای شمالی و اروپا کاشته می شود و طرفدار دارد.

از دیگر انواع سیب زمینی میتوان به سیب زمینی های انگشتی اشاره کرد.

همانطور که مشاهده کردید در باله ها به برخی از انواع سیب زمینی که تنوع بالاتری دارند اشاره کردید و مورد مصرف آنها را نیز برای شما بیان کردیم تا شما با اطلاعات کامل خرید کنید.

فواید سیب زمینی برای درمان تیرگی دور چشم

فواید سیب زمینی برای درمان تیرگی دور چشم همانطور که در بالا گفته شد سیب زمینی به دلیل مواد مغذی که دارد به خصوص ویتامین‌های خانواده b کمپلکس برای سلامت پوست بسیار مفید هستند به عنوان مثال برای کاهش التهابات پوستی کاهش چین و چروک و قرمزی پوست بسیار خوب می باشد همچنین شما عزیزان چنانچه از خواب و استفاده زیاد از گوشی و کامپیوتر سیاهی دور چشمانتان زیاد شده است می توانید با استفاده از ماسک سیب زمینی در بهبود این سیاهی گام موثری بردارید.

فقط کافیست برای این کار دو برش از سیب زمینی را به زیر پوست چشم خود قرار دهید و اگر بعد از چند دقیقه ای اول که احساس سوزش کردید سیب‌زمینی را برداشته و با آب سرد صورت خود را بشویید چرا که این نشانه حساسیت به سیب زمینی است اما اگر این احساس را نداشت اید بهتر است بگذارید سیب زمینی برای چند دقیقه ای روی پوست نزدیک چشم شما باشد.

بعد از برداشتن سیب زمینی ها می توانید چشمانتان را با آب سرد بشورید چرا که آب سرد خود باعث شفافیت و روشنی پوست می شود.

نکات مهم درباره تهیه سیب زمینی اعلا

نکات مهم درباره تهیه سیب زمینی مناسب برای شما عزیزان به صورت مختصر در زیر آورده شده است تا شما بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید

1_سیب زمینی ها نباید سفت باشد.

2_سطح سیب زمینی بدون بریدگی و شکاف باشد.

3_خرید سیب زمینی جوانه زده و همچنین دارای لکه به خصوص لکه های سبز خودداری نمایید.

پس از خرید نیز باید به نکاتی توجه کنید تا ماندگاری سیب زمینی ها مناسب و طولانی باشد .

یک در محلی خشک و خنک نگهداری شود .

بهترین دمای مناسب برای محل نگهداری سیب زمینی بین ۱۰ تا ۷ درجه می باشد .

همچنین باید در محیط نگهداری شود که کاملاً تاریک باشد چرا که باعث جوانه زدن سیب زمینی ها می شود .

نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که سیب زمینی در کنار پیاز نگهداری نشود چرا که گاز موجود در پیاز باعث فاسد شدن سیب زمینی ها با سرعت بیشتری می‌شود. همچنین سیب زمینی ها را نباید درون کیسه پلاستیکی نگهداری کنید و بهتر است درون سبد و یا ظرفی که گردش هوا دارد نگهداری شود .

سیب زمینی درون یخچال قرار نگیرد چرا که دمای بسیار پایین باعث می شود نشاسته به قند تبدیل شود.

توزیع سیب زمینی درجه 1 به صورت عمده

توزیع سیب زمینی درجه 1 به صورت عمده مجموعه ی ما به عنوان برترین مجموعه برای توزیع سیب زمینی درجه 1 به سراسر کشور عزیزمان ایران شناخته شده است و تمام همکاران ما در تلاش هستند که بهترین خدمات را به مصرف کنندگان عزیز ارائه دهند به همین دلیل توزیع سیب زمینی اعلا عمده از جمله اهداف اصلی مجموعه ما می باشد و شما در هر کجای کشور عزیزمان باشید می توانید با مراجعه به سایت ما میزان و نوع محصول رو انتخاب نمایید و ثبت سفارش کنید تا در هر کجای این کشور هستید برای شما ارسال گردد.

هدف اصلی ما رفع نیاز مصرف کننده به همچنین جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و این بالاترین و بهترین سرمایه برای ما محسوب می شود به همین دلیل به طور شبانه روزی در تلاش هستیم تا به سرمایه عظیم خود دست پیدا کنیم.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما