خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان

encoding=”utf-8″ ?>

خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان

 

خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان، انواع مختلف سیب زمینی در بازار همدان وجود دارد که هرکدام در شکل و اندازه های متفاوت می باشند. و خواص بیشماری دارند که در قسمت های بعدی به آن می پردازیم. مراکز پخش سیب زمینی درشت در شهرهای مختلف فعالیت می کنند. و توزیع مستقیم سیب زمینی از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار می باشد. سیب زمینی همدان از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و خرید و فروش انواع مختلف سیب زمینی در بازار همدان صورت می گیرد.

 

فروشندگان سیب زمینی در بازار همدان

خرید عمده سیب زمینی جلی همدان
خرید عمده سیب زمینی جلی همدان

عرضه کننندگان سیب زمینی درشت و تولید سیب زمینی درشت مرغوب در مراکز فروش و میدان های تره بار موجود در بازار همدان وجود دارد و از آن برای مصارف خانگی و تازه خوری استفاده می گردد. و هم نیز هرساله کشاوران زیادی از نقاط مختلف کشور این محصول را به صورت عمده برای تهیه ی بذر خریداری می نمایند.

فروش عمده ی محصول از صرفه اقتصادی بالاتری برای فروشنده و خریدار برخوردار است. و شما می توانید هم اینک برای خرید سیب زمینی همدان نوبرانه را از مراکز ما به راحتی تهیه و خریداری نمایید. این مراکز هرساله سهم زیادی از محصولات را به دیگر کشورها صادر می نمایند. و درآمد قابل توجهی نصیب فروشندگان می گردد سیب زمینی صادراتی از کیفیت بالایی برخوردار است.

پخش کنندگان سیب زمینی در بازار اصفهان انواع مختلف محصولات خود را با کیفیت های متفاوت عرضه می نمایند. و خریداران هرنوع محصولی که تمایل داشته باشند را می توانند خریداری نمایند .

مرکز خرید سیب زمینی در شهرهای بزرگ

سیب زمینی یکی از محصولات کشاورزی پر رونق استان همدان است که در عین مرغوب و معروف بودن، از محصولات کشاورزی پرمصرف در سراسر کشور نیز به شمار می رود.

بالا بودن میزان تقاضا برای خرید سیب زمینی و مساعد بودن شرایط برخی از شهرهای کشور به منظور کشت آن، تولید بسیار زیادی از این محصول را در پی داشته است.

بهترین تولیدکنندگان سیب زمینی درجه یک

تولید کننده معتبری در سطح کشور وجود دارد که انواع سیب زمینی درجه یک و مرغوب را تولید می کند. سیب زمینی های تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مزه بی نظیری دارند. تمامی محصولات تولید شده به صورت کاملا ارگانیک و بدون استفاده از هرگونه ماده شیمیایی کشت و برداشت می شوند.

یکی از شهرهایی که مقادیر قابل توجهی سیب زمینی تازه را به بازار عرضه می دارد. شهر همدان می باشد که شرایط زمین و اقلیمی در آن مساعد است. در این شهر افراد زیادی مشغول به تولید سیب زمینی بوده و از این راه کسب سود می کنند.

طبیعتا کیفیت بسیار خوب سیب زمینی همدان را می توان یکی از مهمترین عواملی دانست که سبب فروش عمده آن در بازارهای مختلف گردیده است. تا جایی که می توان در بازار شهرهای بزرگ نیز این محصول را دید.

سیب زمینی همدان یکی از مرغوب ترین نوع سیب زمینی موجود در کشور می باشد. با توجه به کیفیت بالا این محصول بخشی از آن به خارج از کشور صادر می شود. شرایط آب و هوایی مساعد و میزان بارش مناسب در استان همدان می تواند سبب کیفیت بالای رقم سیب زمینی برداشت شده در این استان گردد.

بهترین نوع سیب زمینی صادراتی

خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان
خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان

به علت تنوع آب و هوایی ایران و استفاده از کشت زمینی در زمین های حاصلخیز ، برداشت این محصول تقریبا در همه ماه های سال ادامه دارد و خرید و فروش سیب زمینی صادراتی نیز در جریان است و بسیاری از خرید سیب زمینی صادراتی برای تامین و خرید این محصول برای ارسال به سایر کشورها مانند ازبکستان و قزاقستان و افغانستان و عراق و… تلاش می کنند و محصول خریداری شده را پس از طی کردن تشریفات گمرکی ارسال می کنند.

خریدار این محصول صادراتی باید به نکاتی همچون میزان رسیده بودن بار، استفاده از سموم و نوع بسته بندی آن دقت کند تا کل محصول با بهترین کیفیت به بازار نهایی برسد.

سیب زمینی صادراتی در ایران به صورت کشت فضای باز تولید می شود. در استان های فارس، اصفهان، همدان، البرز و تهران تولید شده و با داشتن محصولی با کیفیت در سطح کشور بسیار معروف می باشند و بیشتر بار تولیدی خود را صادر می کنند.

هر ساله در فصل پاییز و زمستان با سرد شدن هوا در کشورهای همسایه شمالی مانند روسیه و ارمنستان خرید و فروش به بالاترین مقدار خود می رسد و بسیاری از صادرکنندگان این محصول به جمع آوری و بسته بندی این محصول صادراتی برای فروش و یا ارسال به سایر کشورها می پردازند.

یکی از بازار های بسیار جذاب برای خرید این محصول صادراتی، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای حوزه CIS می باشد.

ویژگی های کیفی این محصول نقش مهمی در خرید عمده این محصول دارند. مانند اندازه و رنگ محصول که بر روی قیمت سیب زمینی صادراتی بسیار تاثیرگذار است. هرچه اندازه این محصول درشت تر قالب بندی بهتر و رنگ بهتری (زرد تر) داشته باشد قیمت عمده سیب زمینی امروز نیز گران تر خواهد بود.

بسته بندی مناسب برای این محصول معمولا گونی های پلاستیکی است. و بیشتر برای صادرات استفاده می شود. محصولات با کیفیت پایین تر که برای بازار مصرف استفاده نمی شوند معمولا به عنوان محصول صنعتی برای کارخانه ها ارسال می شود.

عرضه مستقیم سیب زمینی با نازلترین قیمت در بازار

خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان
خرید و فروش سیب زمینی در بازار همدان

امروزه تعداد زیادی از خریدار سیب زمینی ترجیح می دهند که خرید و فروش محصول را به صورت آنلاین انجام دهند و با تامین کنندگان عمده در سراسر کشور ارتباط مستقیم برقرار کنند.

اغلب خریداران و حتی مصرف کنندگان سیب زمینی در بازار به دنبال خرید رقم تازه و درجه یک سیب زمینی هستند.

اغلب خریدارانی که خواهان خرید عمده سیب زمینی هستند. دغدغه ی چگونگی خرید با کیفیت مرغوب را داشته اند. چرا که در صورت خرید سیب زمینی تازه و مرغوب می توانند در عرضه هر چه بهتر این محصول به مشتریان خود، از اعتماد بنفس بیشتری برخوردار بوده باشند.

فروش عمده سیب زمینی در بسته بندی های متنوع

همانطور که می دانید سیب زمینی هایی که ما از میوه فروشی تهیه کرده و استفاده می کنیم.

بی شک این حجم از سیب زمینی انتقالش سخت می باشد. و احتیاج به کیسه های محکم و با دوامی دارد. که هم در حین جابجایی کیسه پاره نشود و هم اینکه سیب زمینی آسیب نبیند. برای این امر از کیسه های توری شکلی استفاده می شود که به تور سیب زمینی معروف است. با این توری ها به راحتی می توان این میوه ها و مرکبات و کلا محصولات کشاورزی را با اطمینان خاطر جا به جا نمود.

استفاده از این توری ها مزیت فراوان دارد از جمله:

  • استحکام و دوام بالایشان و جلوگیری از فاسد شدن سیب زمینی
  • تهویه مناسب

بی شک اگر این کیسه ها نتوانند وزن سیب زمینی ها را تحمل نمایند انتقال سیب زمینی عملا امری غیر ممکن خواهد شد. از دیگر مزایای آن ها می توان به تهویه مناسبشان اشاره کرد.

بدیهی است که حجم بالای سیب زمینی درون این کیسه ها در صورت عدم تهویه صحیح، باعث فاسد شدنشان می شود ولی با استفاده از این کیسه ها، محصولاتمان کاملا سالم می ماند. همچنین این کیسه ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند که این هم برای خود یک ویژگی به خصوص است.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما