خرید و فروش سیب زمینی در همدان با بهترین کیفیت

encoding=”utf-8″ ?>

خرید و فروش سیب زمینی در همدان با بهترین کیفیت

سیب زمینی یکی از مهم ترین محصولات در آشپزی است. سیب زمینی به روش های مختلف استفاده می شود: آب پز، سرخ شده .. این محصول به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسد. خرید عمده سیب زمینی همدان برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد. به طوری که جهت خرید و فروش سیب زمینی همدان با بهترین کیفیت می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کنید.

خرید عمده سیب زمینی آگریا در تهران

معیار های انتخاب بهترین و با کیفیت ترین سیب زمینی

از خرید سیب زمینی با لکه های سیاه و کبود روی پوست خودداری کنید. این کبودی ها ممکن است به دلیل برخورد نادرست باشد، اما ممکن است به دلیل عفونت قارچی نیز باشد. لکه های سیاه سیب زمینی را قبل از استفاده دور بریزید. پس بهتر است هنگام خرید سیب زمینی ها را چک کنید و از خرید این گونه سیب زمینی ها خودداری کنید.

از خرید سیب زمینی با پوست سبز خودداری کنید. سیب زمینی در زیر زمین رشد می کند. اگر یک تکه سیب زمینی از خاک خارج شود، ماده شیمیایی به نام سولانین ترشح می کند تا از خود در برابر حیوانات محافظت کند. سولانین سیب زمینی را ناخوشایند و تلخ می کند. خوردن مقادیر زیاد سولانین می تواند منجر به ناراحتی معده، اسهال و توهم شود.

بعد از برداشتن این لایه می توانید سیب زمینی را با یک لایه نازک میل کنید اما توجه داشته باشید که با خرید سیب زمینی رنگی طبیعی لازم نیست مقداری از آن را دور بریزید و به صرفه خواهد بود. از خرید سیب زمینی چروک شده خودداری کنید. چین و چروک روی سیب زمینی می تواند نشانه ای از حمل و نقل نامناسب، از دست دادن رطوبت و نگهداری در گرمای شدید باشد. دقت کنید که سیب زمینی ها صاف و بیرون زده باشند.

سفارش سیب زمینی سانتا آراد

بررسی اجمالی انواع سیب زمینی های موجود در بازار

  1. سیب زمینی با پوست قهوه ای: در این نوع سیب زمینی پوست قهوه ای و داخل آن سفید است. شکل آن کشیده، سطح خشن و ناهموار است. دارای نشاسته زیاد و کم آب است. این بهترین سیب زمینی برای سرخ کردن و پختن می باشد.
  2. سیب زمینی با پوست زرد: پوست این نوع از سیب زمینی زرد می باشد و طعمی شبیه کره دارد. سیب زمینی طلایی یا زرد برای پخت و پز و پوره کردن استفاده می شود. این نوع سیب زمینی دارای پوست نازک، رنگ زرد و صاف به نظر می رسد.
  3. سیب زمینی های شیرین: همانطور که از نامش پیداست طعم بسیار بهتری نسبت به سایر سیب زمینی ها دارد. سیب زمینی شیرین گلستانی مغذی است. سیب زمینی شیرین نرم و خامه ای می باشد. سیب زمینی شیرین اغلب برای تهیه کیک استفاده می شود. سیب زمینی شیرین دارای هسته های زرد، نارنجی، سفید و بنفش است. این نوع سیب زمینی بسیار مغذی است.این گیاه در اکثر نقاط جهان از جمله چین، هند و سایر کشورهای آسیایی، شمال آفریقا و اروپا کشت می شود. در کشور ما ایران در بلوچستان می روید و در مناطق دیگر می روید. این گیاه بسته به رنگ و اندازه کوچک غده ها دارای انواع مختلفی است.
  4. سیب زمینی انگشتی: این نوع سیب زمینی های زینتی بسیار کوچک و ظریف هستند. سیب زمینی انگشتی یکی از سیب زمینی هایی است که علاوه بر فیبر، مس و پتاسیم حاوی ویتامین های زیادی است. در ایران این نوع سیب زمینی در بلوچستان کشت می شود. فصل برداشت سیب زمینی انگشتی در مناطق گرمتر قبل از گرم شدن هوا و در مناطق سرد قبل از هوای سرد است. هرگز سیب زمینی انگشتی را در مکان های مرطوب قرار ندهید، زیرا به سرعت فاسد می شوند. بهترین مکان برای نگهداری این نوع سیب زمینی در ماسه است.
  5. سیب زمینی قرمز: همانطور که از نام این سیب زمینی پیداست به رنگ قرمز و در داخل کاملا سفید است. رنگ قرمز این نوع سیب زمینی نشان دهنده وجود آنتوسیانین است. آنتوسیانین ها آنتی اکسیدان های خاصی هستند که به کاهش کلسترول بد کمک می کنند. همچنین از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. پوست سیب زمینی قرمز دو تا سه برابر بیشتر از سیب زمینی معمولی آنتی اکسیدان دارد. سیب زمینی قرمز برای آب پز، بخارپز و کبابی استفاده می شود. سیب زمینی قرمز را می توان به عنوان غذای جانبی یا میان وعده یا با جایگزین کردن آن با سوپ یا جایگزین های گوشت مصرف کرد تا کل چربی و کلسترول این غذاها کاهش یابد.

بازار فروش سیب زمینی در ایران

بررسی بهترین سیب زمینی برای صادرات

بهترین انواع سیب زمینی عربی دارای ویژگی های منحصر به فرد است که برای صادرات به کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید سیب زمینی گیاهی یک ساله است که معمولا در هوای سرد و خشک رشد می کند. ما در ریشه این گیاه از غده هایی به نام سیب زمینی استفاده می کنیم. سیب زمینی سرشار از مواد معدنی مانند آنتی اکسیدان ها، فیبر، کربوهیدرات ها، پتاسیم، فسفر، ویتامین های C و B است.

سیب زمینی نیز مانند سایر محصولات زراعی، بسته به زمان برداشت و نحوه کاشت، انواع مختلفی دارد. انواع اصلی سیب زمینی در این سه دسته قرار می گیرند.

سیب زمینی زودرس کرمان برای کسانی که زمین کمی برای رشد دارند مفید است. این نوع سیب زمینی معمولا به سرعت برداشت می شود و از آفات در امان است. سیب زمینی های معمولی شانزده الی هفده هفته پس از کاشت آماده برداشت هستند. یعنی از اوایل مرداد می توان این سیب زمینی ها را برداشت کرد. همچنین سیب زمینی اصلی هیجده الی بیست هفته پس از کاشت آماده برداشت بوده و از تیر تا مهرماه برداشت می شود.

سیب زمینی یک ماده غذایی با ارزش با خواص فراوان است. این غذا به دلیل طعم خوب و خواص فراوان، جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی جهان به خصوص ایران دارد. از مهمترین خواص سیب زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیب زمینی ادرار را زیاد می کند و برای مثانه و کلیه مفید است.
  • آنزیم های موجود در سیب زمینی زخم معده را درمان می کند.
  • سیب زمینی خام به از بین بردن سوختگی کمک می کند.

ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان سیب زمینی در جهان است و سیب زمینی را به شکلی منحصربفرد صادر می کند.

فروش عمده سیب زمینی جلی کرمانشاه | گروه کشاورزی آراد

بهترین تولیدکننده سیب زمینی در همدان

همدان یکی از استان هایی است که سیب زمینی در آن به صورت گسترده کشت و برداشت می شود. به طور کلی بیش از بیست و یک هزار هکتار زمین در این قسمت از کشور زیر کشت می رود و کشاورزان شهرهای مختلف به ندرت به کشت آن می پردازند. این غذا یکی از پرمصرف ترین غذاهای دنیاست. کمتر از صد سال از ورود سیب زمینی به ایران می گذرد. با پرورش این محصول تاکنون توسعه کشاورزی به اوج خود رسیده و امروزه شاهد صادرات این محصول به کشورهای دیگر هستیم که می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره اصول صادرات این محصول به سایت بهترین تولیدکننده سیب زمینی در همدان مراجعه نمایید.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما