صادرات سیب زمینی درشت به امارات

encoding=”utf-8″ ?>

یکی از پرمصرف ترین صیفی جات سیب زمینی می باشد. این محصول قدیمی دارای نشاسته بوده و برای تولید انواع چیپس ها و همچنین پخت غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انرژی زایی و تقویت بدن از مهمترین خواص آن به شمار می رود. پخت آن به طرق، مختلف مورد پسند افراد مختلف ویژه کودکان می باشد. نوع سورت شده سیب زمینی از بازار پسندی زیادی برخوردار است. به طوری که به عنوان سیب زمینی صادراتی از آن یاد می شود. با خرید عمده سیب زمینی سورت شده در ادامه مطلب، بیشتر آشنا شوید.

صادرات سیب زمینی درشت

چند نکته برای خرید سیب زمینی خوب

چند نکته برای خرید سیب زمینی خوب چند نکته برای خرید سیب‌ زمینی خوب به شرح زیر می باشد:

هنگام انتخاب این محصول نباید سیب زمینی های خیلی درشت را انتخاب نمود. زیرا ممکن است سایز بزرگ آنها به خاطر تجمع بیش از حد نیترات در آنها باشد. همان طور که می دانید یکی از کود های بسیار متداولی که در پرورش سیب زمینی استفاده می‌ شود، نیترات بوده که مقدار زیاد آن برای سلامت انسان ممکن است خطر ساز باشد.

بنابراین بهتر است سیب زمینی هایی با سایز کوچکتر و متوسط استفاده نمود. البته یکی دیگر از عللی که سیب زمینی خیلی درشت را مطلوب نمی داند، این است که احتمالا برای استفاده در هر وغذا غذایی زیاد باشد. به این شیوه دور ریز آن بالا می رود.

سیب زمینی تازه در مقایسه با نور کهنه، پوست نازک تری دارد. در نتیجه هدر رفت آن هم کمتر خواهد بود. همچنین از طعم مطلوب تری برخوردار می باشد. بهتر است از مصرف سیب زمینی هایی که در سطح آنها جوانه سبز شده، خودداری نمود.

برای بهره مندی از سیب زمینی های یکدست و مجلسی می توان از نوع سورت شده آنها استفاده کرد. همچنین باید بیان کرد که سبب زمینی ارگانیک به عنوان بهترین سیب زمینی باید یاد شود.

عرضه سیب زمینی سورت شده مخصوص صادرتی

صادرات سیب زمینی درشت این سایت عرضه سیب زمینی صادراتی سورت شده را به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور با قیمتی مناسب انجام می دهد. با این کار هم خدمتی به تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد و هم خریداران آن به سهولت به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. چرا که دلالان به طور کامل از چرخه خرید و فروش حذف شده و هیچ دخالتی در قیمت گذاری آنها ندارند.

عوامل مختلفی دیگری نیز در قیمت خرید سیب زمینی نقش دارند. هر چه سیب زمینی با کیفیت تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. محصولات ارگانیک بهای بالاتری داشته و همچنین تازگی، سالم بودن و طراوت محصول که موجب بازار پسندی آن می شود هم از دیگر عوامل تغییر دهنده قیمت به شمار می روند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما