عرضه عمده سیب زمینی برای میدان تره بار

encoding=”utf-8″ ?>

سیب زمینی یکی از محصولاتی است که در اکثر غذاها از آن استفاده می شود. معروف ترین سیب زمینی ها در شهر همدان تولید می شوند که بیشتر آنها را به کشورهای همسایه و خارجی صادر می کنند. چون کیفیت محصولات آن شهر بالا می باشد مشتریان زیادی به خود اختصاص داده است. آنهایی سیب زمینی عمده می خرند که سروکار زیادی باهاش دارند، مثل رستوران ها و یا ارگان های دولتی که برای تهیه کردن غذا نیاز زیادی به سیب زمینی دارند. به نفع کشاورزان است که محصولاتشان را به صورت عمده عرضه نمایند.

عرضه عمده سیب زمینی

راهنمای انتخاب سیب زمینی

عرضه عمده سیب زمینیسیب زمینی به روش های مختلفی درست می شود مثل آبپز کردن، سرخ کردن، چیپس کردن، خلالی کردن، پختن و موارد دیگر‌. اما باید برای اینکه یک غذای خوشمزه را درست کنیم به نوع سیب زمینی و کیفیتش دفت نظر داشته باشیم.

برای انتخاب سیب زمینی باید اطلاعات کافی در مورد تمام مسائل مربوط به آن را بدانیم. وقتی برای خرید سیب زمینی به بازار می رویم باید چند چیز را در نظر بگیریم.

  • سیب زمینی خوب و با کیفت سفت است و هنگامی که حس کردیم سیب زمینی که خریدیم شل شده باید سریع مصرف کنیم چون زود خراب می شود.
  • به رنگش دقت کنیم هرچه رنگ آن تیره باشد کیفیتش بهتر بوده و خواص بیشتری نسبت به سیب زمینی های زرد رنگ دارند.
  • به اندازه آن توجه کنیم هرچقدر کوچکتر باشد تازه تر است و میزان قندش کمتر می باشد و خوبی آن هم این است که زود می پزد.
  • محل نگهداری آن باید در جای نسبتا خنک و دور از نور آفتاب باشد. شاید دیده باشیم بعضی سیب زمینی ها پلاسیده شده اند و قابل مصرف نیستند، باید از خریدن همچنین سیب زمینی خودداری کنیم.
  • جوانه نزده و پوستش سبز نباشد، چون سمی تولید کرده که خوردنش باعث مسمومیت می شود.

مراکز خرید سیب زمینی عمده

عرضه عمده سیب زمینیغالبا برای خریدن سیب زمینی به صورت عمده به محل کشت می روند تا به صورت مستقیم و بی واسطه خرید کنند. چون این گونه بیشتر به سودشان تمام می شود.

خرید سیب زمینی عمده برای کسانی که مصرف کمی دارند مناسب نمی باشد، چرا که سیب زمینی اگر بماند خراب می شود.

از آنجایی که سیب زمینی در همدان زیاد کاشته می شود از همانجا به صورت عمده به میادین تره بار ارسال می شود. برای بسته بندی کردن معمولا یا از کیسه هایی به شکل استوانه ای استفاده می شود یا گونی که جنس ان از کنف می باشد.

نکته جالب اینجا است که هر چی بسته بندی تمیز و شیک باشد به تعداد مشتری افزوده خواهد شد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما