فروشنده عمده سیب زمینی صادراتی

encoding=”utf-8″ ?>

سبزی جات نقش های بسیار مهمی در آشپزی دارند و یکی از متداول ترین نوع مصرفی آن سیب زمینی است که در بسیاری از غذا ها و به ویژه در صنعت چیپس و پفک سازی بسیار استفاده می شود. 

سیب زمینی های بسیاری در بازار ها وجود دارند که یکی از با کیفیت ترین نوع آن، سیب زمینی صادراتی بوده و می توان آن را به شکل عمده از فروشنده اصلی تهیه کرد، در واقع فروشنده عمده می تواند آن را در بسته هایی با مقادیر بالا ارائه کند.

فروشنده عمده سیب زمینی صادراتی

استانداردهای سیب زمینی صادراتی چیست؟

استانداردهای سیب زمینی صادراتی چیست؟ سیب زمینی های بسیاری در بازار ها دیده می شوند که هر کدام دارای مشخصاتی هستند اما سیب زمینی هایی که با عنوان صادراتی دیده می شوند باید دارای یک سری ویژگی ها و استاندار های به خصوص باشند. 

یکی از استاندارد های سیب زمینی صادراتی یک دست بودن آن ها است به این شکل که تمامی ارقام آن ریز یا درشت بوده و مخلوط ندارد و بسته بندی آن معمولا به صورت کیسه های پلاستیکی است.

پوست آن قهوه ای کاملا روشن بوده و یک دست است به طوری که هیچ گونه خراش، له شدگی و آسیب های مکانیکی روی آن دیده نمی شود.

به هیچ عنوان نباید دارای پوسته سبز رنگ حتی در نقاط کوچک باشد، چرا که این قسمت از سیب زمینی ها سمی بوده و مصرف آن ها می تواند مشکلاتی را برای سلامتی به وجود بیاورد.

از طرفی یک سیب زمینی خوب صادراتی باید فاقد نقاط و سوراخ های سیاه باشد، چرا که نشان می دهد آفت به درون آن نفوذ کرده و قابل مصرف نخواهد بود.

سیب زمینی صادراتی دارای گوشته زرد رنگ است که معمولا رنگ روشنی دارد و در صورتی که زرد رنگ تیره باشد، به معنای کهنگی و ماندگی آن خواهد بود.

کاملا سفت بوده و به هیچ وجه نرم شده و یا لهیده نیست، در صورتی که درون آن رگه های سیاه یا قهوه ای دیده شود، به معنای منجمد شدن سیب زمینی و شرایط نگهداری نادرست خواهد بود.

سیب زمینی خوب و صادراتی هنگامی که سرخ می شود کاملا ترد و طلایی می گردد در صورتی که اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد در مراحل اولیه سرخ کردن به سرعت می سوزد و قهوه ای رنگ می شود.

فروش عمده سیب زمینی صادراتی

فروش عمده سیب زمینی صادراتی قیمت سیب زمینی صادراتی به دلیل کیفیت و استاندارد های بالایی که دارد، بیش از سایر سیب زمینی ها است، با این حال اگر فروش سیب زمینی به صورت عمده صورت گیرد، می تواند نقش به سزایی در پایین آوردن قیمت داشته باشد و به این منظور باید از فروشندگان عمده محصولات صادراتی آن را خرید سیب زمینی را انجام داد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما