فروشگاه مرکزی سیب زمینی همدان

encoding=”utf-8″ ?>

 فروشگاه مرکزی سیب زمینی همدان، با سال ها سابقه، ارائه دهنده محصولی تازه و مرغوب به شما مشتریان گرامی می‌باشد. این مجموعه، با کمک کادری متخصص و مجرب در زمینه کشاورزی، اقدام به تولید بهترین انواع سیب زمینی نموده و محصولات خود را به سایر شهر ها و کشور ها صادر می‌کند. خوشبختانه تا به امروز بازار فروش این محصول از رونق بالایی برخوردار بوده و توانسته است حجم قابل توجهی از سیب زمینی مورد نیاز کشور را تأمین کند.

فروشگاه مرکزی سیب زمینی همدان

معرفی بهترین ارقام سیب زمینی در ایران

معرفی بهترین ارقام سیب زمینی در ایران بهترین انواع سیب زمینی در ایران کشت می‌شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می‌باشد. اکنون به بررسی ارقام آن می‌پردازیم.

1. یکی از معروف ترین آن، آگریا نام دارد. رنگ پوسته آن، قهوه ای روشن بوده و درون آن متمایل به زرد پررنگ است. در زمان بسیار کوتاهی پخته می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید غذای شما فورا آماده شود، از این سیب زمینی استفاده کنید. طعم آن نیز کمی شیرین بوده و برای غذا هایی مانند کتلت و فلافل بسیار عالی است.

  2. همه ما علاقه زیادی به سیب زمینی سرخ کرده داریم. مخصوصا کودکان و نوجوانان تمایل زیادی به این غذای خوشمزه نشان می‌دهند. هر چه ترد تر باشد، قطعا محبوب تر هم خواهد بود. سیب زمینی اسپریت، یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند سیب زمینی ترد و خوشمزه ای میل کنند. پوسته ی آن، به رنگ قهوه ای تیره بوده و درون آن به رنگ زرد روشن است. میزان کربوهیدرات موجود در آن، زیاد بوده و از این رو پس از سرخ شدن، ترد می‌ماند. همچنین روغن کمی جذب می‌کند. به همین خاطر برای سلامتی مفید می‌باشد.

3. یکی دیگر از انواع بی‌نظیر آن، جلی نام دارد. پوسته این محصول دارای دانه های ریز به رنگ سیاه بوده و کمی ضخیم است. زمان لازم برای نرم شدن آن، نسبت به دو مورد فوق، کمی بیشتر بوده و برای تهیه ته دیگ طلایی مناسب است.

عرضه مستقیم سیب زمینی همدان

عرضه مستقیم سیب زمینی همدان همکاران ما در فروشگاه سیب زمینی همدان، به عرضه مستقیم این محصول پرداخته اند تا همه افراد بتوانند با کمترین هزینه، حجم زیادی از این محصول را تهیه نموده و از طعم دلنشین و خواص آن بهره مند شوند. در واقع سیب زمینی تازه، بلافاصله پس از جمع آوری بدون واسطه و دلال در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و چون زنجیره فروش، کوتاه شده است، هزینه محصول نیز به حداقل کاهش می یابد. همچنین بخشی از تولیدات، پس از عملیات کیسه گیری، توسط کانتینر های مخصوص به کشور های دیگر صادر می‌شود. لازم است گفته شود که این کانتینر ها مجهز به یخچال بوده و لذا محصول در آن دچار افت کیفیت نخواهد شد.

عرضه سیب زمینی همدان به خارج از کشور، موجب افزایش درآمد ملی شده و همچنین رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما