فروش گوجه فرنگی گلخانه ایی همدان

encoding=”utf-8″ ?>

فروش گوجه فرنگی گلخانه ایی همدان

فروش گوجه فرنگی گلخانه ایی، گوجه فرنگی پایه اصلی بسیاری از غذاهایی که ایرانیان استفاده می کنند است. گوجه فرنگی گلخانه ای همدان در رتبه های برتر بیشترین تولید در سطح کشور قرار دارد. نه تنها ایران بلکه آمار جهانی نشان می‌دهد تولید و مصرف گوجه فرنگی در بین کشوهای مختلف بسیار زیاد است. چرا که گوجه فرنگی هم از نظر اقتصادی به صرفه است هم دارای خواص بالایی بوده و هم مصرف بالایی دارند.

فصل برداشت گوجه فرنگی گلخانه ایی در همدان

فروش گوجه فرنگی گلخانه ایی همدان

با توجه به اینکه استان همدان شرایط آب و هوایی و همچنین خاک آن به صورتی است که کشت گوجه فرنگی در آن بسیار با صرفه است. سالانه چندین هزار هکتار زمین به زیر کشت گوجه فرنگی می رود. زمان برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای در همدان اواسط شهریور تا اواخر آبان صورت می پذیرد.

گوجه فرنگی در دسته سبزیجات قرار می گیرد و دارای خواص بسیاری نیز می باشد. که از جمله آن می توان به ویتامین های     B6 و C اشاره نمود. گوجه فرنگی انرژی مناسبی دارد و برای التهاب در بیماری سرطان و رماتیسم مفید واقع شده است.

این محصول کاهنده فشار خون و از قلب محافظت می کند. همچنین کلسترول خون را کم می کند و از سرطان معده و روده پیشگیری می کند.

گوجه فرنگی دارای انواع مختلفی از جمله زمینی و گلخانه ای می باشد. که هرکدام با توجه  ویژگی خاص خود در محدوده مشخصی بهتر رشد می نمایند.

باید توجه داشت در هنگام خرید گوجه فرنگی پوسته رویی آن سبز نباشد. چراکه گوجه فرنگی در این حالت هنوز کال است و مزه آن به تلخی میزند.

صادرت عمده گوجه فرنگی همدان

با توجه با اینکه گوجه فرنگی در ایران نسبتا زیاد تولید می شود صادرات آن به آسانی صورت می پذیرد. صادرات گوجه فرنگی به کشورهای عراق, ترکیه, ترکمنستان, آذربایجان, افغانستان, ازبکستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می پذیرد.

البته با توجه به صادرات عمده گوجه فرنگی همدان به نقاط مختلف کشور همچنین به خارج از کشور تغیر قیمت چندانی در گوجه فرنگی به وجود نیامده است. اقشار متوسط و کم درآمد جامعه نسبت به دیگر طبقات جامعه از گوجه فرنگی استفاده می کنند. چرا که نسبت به بقیه مواد غذایی دارای خواص بیشتر و قیمت مناسب تر است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سموم به مانند قبل کمتر شده چرا که تمامی کشاورزان زحمت کش می دانند این سموم بشدت برای سلامتی انسان ها خطر آفرین است. و مانع کشت مجدد محصول می شود به همین خاطر بیشتر این زحمت کشان برآنند که محصولی ارگانیک و کاملا طبیعی داشته باشند.

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای 4129

فروش گوجه فرنگی گلخانه ایی همدان

گوجه فرنگی گلخانه ای 4129 را با بهترین قیمت ممکن در نمایندگی های فروش مستقیم انواع ارقام گوجه فرنگی، سفارش خرید عمده در مناسب ترین و بهترین بسته بندی ها دهید. این محصول بر اساس میزان دوره رشد خود در تقسیم بندی های گوناگونی قرار گرفته و امروزه ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوجه فرنگی در دنیا شناخته شده است.
گوجه فرنگی ایرانی با کیفیت ارگانیک و بدون هیچ ماده شیمیایی برداشت شده و بی شک این موضوع سبب شده تا حتی بسیاری از کشورهای خارجی هم به دنبال خرید ارقام سیب زمینی ایران بوده اند.
ارقام گوناگون و درجه یک گوجه فرنگی در ایران، با بسته بندی های کاملا مناسب، شرایط ویژه ای برای صادرات به بازارهای داخلی و جهانی داشته است.
گوجه فرنگی دافنیس از دیگر ارقام درجه یک گوجه فرنگی برداشت شده در ایران است. که اگر به شکل ارگانیک و خالص مصرف گردد می تواند خواص بسیار مفیدی را برای مصرف کنندگان داشته باشد.

تقسیم بندی گوجه فرنگی

شایان ذکر است که ارقام گوناگون گوجه فرنگی بر اساس ویژگی های گوناگونی می توانند مورد تقسیم بندی قرار گرفته باشند.
یکی از این ملاک ها یا ویژگی ها بر اساس کشت گوجه فرنگی بوده که غالبا در دو دسته بندی کلی موجود هستند:

  1. بوته ایی
  2. گلخانه ای

در حال حاضر شاهد پرورش ارقام باکیفیتی از گوجه فرنگی در بسیاری از مناطق کشورمان هستیم. که غالبا در فصل بهار از میزان نرخ کشت بالایی هم برخوردار بوده اند.

از بذرهای برداشت شده گوجه فرنگی در هر یک از مناطق فوق می توان به این ارقام اشاره داشت:

 

  • گوجه فرنگی 4129
  • گوجه فرنگی دافنیس
  • گوجه فرنگی متین
  • گوجه فرنگی چری

شرایط صادرات گوجه فرنگی 4129

در حال حاضر توسط نمایندگی های معتبر فروش عمده و صادرات گوجه فرنگی ایرانی، شرایط صادرات گوجه فرنگی به تمامی بازارهای داخلی و خارجی، شرایط خوبی بوده است.
به گونه ای که مشتریان می توانند پس از دریافت مشاوره های لازم و لیست قیمت خرید، بلافاصله نسبت به ثبت سفارش خرید عمده خود اقدام کرده و در کمترین روز کاری سفارشات خود را تجویل بگیرند.

فروش مستقیم گوجه فرنگی 4129 و دیگر بذرها

با فروش مستقیم گوجه فرنگی 4129 و دیگر بذرهای برداشت شده در ایران، این دغدغه که چگونه می توان قیمت و کیفیت  گوجه فرنگی را متناسب با هم خرید کرد از میان مشتریان، محو خواهد شد.
در حال حاضر گوجه فرنگی 4129 با بسته بندی های سبدی و کارتنی به شکل سورت شده آماده فروش با کمترین قیمتی است که شما خریداران فکرش را می کنید.
تضمین در ارسال سالم بارهای شامل بسته بندی های گوجه فرنگی، از نکات قابل توجهی است که می تواند مشتریان را در صورت مواجهه با غیر از این مورد، از خرید منصرف نموده باشد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما