قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی

encoding=”utf-8″ ?>

قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی

سیب زمینی آگریا در بازار داخلی جزوه سیب زمینی های بسیار پرطرفدار و محبوب برای کارخانه های تولید چیپس می باشد. این سیب زمینی به صورت درهم و سورت شده به فروش می رسد. سیب زمینی آگریا پوست روشن و گوشت زرد دارد. و بهترین رقم برای فراوری می باشد چون قند پایینی دارد.

مرکز فروش سیب زمینی درجه یک آگریا

قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی
قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی

مراکز فروش مختلفی جهت خرید این رقم وجود دارد. اگر به صورت عمده نیاز به خرید دارید یعنی بالای 5 تن می توانید از فروشندگام عمده خریداری کنید. ولی اگر تناژهای پایین نیاز دارید می توانید از مراکز میدان و ترهبار خرید کنید.

شما می توانید سیب زمینی های بسیار باکیفیت درشت و بدون عیب و نقص آگریا را که دارای طعم و مزه بی نظیری می باشند به صورت عمده از این وب سایت خریداری نمایید.

بازار فروش سیب زمینی درجه یک در ایران

سیب‌زمینی درجه یک از نظر ارزش غذایی در مقام چهارم پس از ذرت، گندم و برنج قرار دارد. سیب زمینی از جمله محصولات پرمصرفی است که در ایران نیز کشت می‌شود. صادرات این محصول همواره می‌تواند سودآوری بالایی برای کشاورزان و بازرگانان داشته باشد. در تمام دنیا کشورهای زیادی در زمینه صادرات سیب زمینی فعالیت می‌کنند.

هلند، آمریکا و بلغارستان از بزرگ‌ترین کشورهای صادرکننده سیب زمینی در دنیا هستند. ایران ظرفیت‌های مناسبی برای کشت و تولید این محصول دارد. و با رعایت اصول و قوانین صادرات می‌تواند به قطب مهمی برای تولید این محصول در دنیا تبدیل شود. صادرات سیب زمینی به عراق در این چند ساله بسیار بوده. یکی از کشورهای مقصد عراق است که سهم مهمی در خرید سیب زمینی ایران دارد. داشتن مرز مشترک با عراق و روابط مناسب بین دو کشور باعث شده بسیاری از افراد به دنبال صادرات سیب زمینی به این کشور باشند. میزان صادرات سیب زمینی در کشورهای مختلف متفاوت است. سیب زمینی در شکل‌های مختلفی قابل صادر کردن است. برخی از کشورها از جمله ایران این محصول را به صورت خام صادر می‌کنند.

بر اساس آمار صادرات سیب زمینی ایران حدود ۵ هزار تن سیب زمینی را در سال جاری به خارج از کشور صادر کرده است. مراحل صادرات سیب زمینی سیب زمینی نیز مانند تمام اقلام دیگر برای صادرات نیاز به دریافت مجوزهای مختلف خواهد داشت. برای صادرات محصول اگر حجم محصول مورد نظر پایین باشد می‌توانید از شرکت‌های واسطه یا افراد و بازرگانان فعال در این زمینه کمک بگیرید. به این صورت درصدی از سود حاصل از صادرات را به واسطه پرداخت کرده تا محصول شما را صادر کند.

این محصول علاوه بر دریافت مجوزهای لازم باید برخی از تأییدیه‌های بهداشتی را نیز دریافت کند. در صورتی که از روش مستقیم و بدون واسطه برای صادر کردن محصولات استفاده نمایید. وظیفه پیدا کردن بازار هدف جهت صادرات نیز به عهده خودتان می‌باشد. همچنین تمام مراحل ارسال کالا به گمرک و طی کردن روال قانونی آن نیز به عهده خود فرد می‌باشد.

فروش مستقیم سیب زمینی با بهترین کیفیت

قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی
قیمت عمده سیب زمینی آگریا+فروش مستقیم سیب زمینی

سیب زمینی یکی از بهترین محصولاتی است که خواص بسیار زیادی دارد. سیب زمینی آگریا جزء محصولات مشهور و شناخته شده در جهان می باشد. این محصول از بازار فروش بسیار خوبی در بازار های داخلی و خارجی برخوردار است. رنگ پوست آگریا قهوه ای می باشد و رنگ درون آن زرد است. یکی از بهترین خصوصیات این محصول این است که شما عزیزان می توانید برای مدت طولانی سیب زمینی را انبار کنید.

امروزه در کشور ما انواع مختلفی سیب زمینی آگریا به فروش می رسد. سیب زمینی آگریا به دلیل کیفیت منحصر به فردی که دارد به خارج از کشور صادر می شود و با صادرات این محصول ارز بسیار زیادی به کشور وارد می شود و سود خوبی نصیب تجار و بازرگانان می شود. فروش سیب زمینی آگریا به روش های مختلفی صورت می گیرد. این محصول در سایت اینترنتی ما صورت پذیر است. فروشگاه ما خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود قرار می دهد و جزء فروشگاه های پر فروش است.

سیب زمینی صادراتی مشخصات خاص خود را دارد. مشتریانی که این محصول را خریداری می کنند، انتظار دارند که محصول آن ها دارای ویژگی های خاصی باشد. این ویژگی ها برای هر محصول ممکن است فرق بکند.

در بسیاری از مواقع سیب زمینی صادراتی را در کیسه های شیشه ای سی کیلویی می گذارند. ویژگی های سیب زمینی های صادراتی البته باید گفت که این سیب زمینی ها از لحاظ اندازه کاملا یکسان باید باشند. در آن ها سیب زمینی های با سایز خیلی کوچک تر دیده نمی شود. هم چنین این سیب زمینی ها خاک ندارند. کارگران باید طبق خواسته ی مشتری صادراتی سیب زمینی های خراب و شکسته شده را جدا نمایند و سپس درون کیسه های مورد نظر قرار دهند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما