قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی با مجوز

encoding=”utf-8″ ?>
قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای امروزه یکی از دغدغه های صادرکنندگان گوجه فرنگی به روسیه، امارت و قطر داشتن مجوز سلامت از سازمان غذا و دارو است که بدون اخذ این مجوز امکان ترخیص در گمرک امکان پذیر نیست.

گوجه فرنگی گلخانه ای درجه یک بندرعباس

گوجه فرنگی گلخانه ای درجه یک بندرعباس به صورت عمده از طریق نمایندگی صادراتی کشور آغاز به فروش گردیده است. چیدن گوجه فرنگی توسط افراد متخصص از جمله اصولی است که به حفظ کیفیت اصلی کمک می نماید. چرا که چیده شدن محصول ارتباط مستقیمی با حفظ کیفیت آن برای عرضه در بازار های بین المللی دارد.

هم چنین امروزه یکی از مهم ترین محصولات موجود در بازار های صادراتی گوجه فرنگی با کیفیت بالا می باشد. درنتیجه کیفیت چیدن این محصول از جمله مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن نیز توجه ویژه ای داشت. امروزه فروش بسیاری از محصولات کشاورزی به صورت گسترده از طریق نمایندگی فروش اینترنتی انجام می گیرد.
در این بین بندرعباس به عنوان یکی از استان های پیشگام در عرصه تولید انواع محصولات ممتاز شناخته می شود. گوجه فرنگی نیز از جمله تولیدات مرغوب و درجه یک است که در استان بندرعباس بهترین شرایط رشد را داراست.
فروش مستقیم از طریق محور اینترنتی موجب ایجاد جریان های تجاری بسیار سودآور و فرصت ساز خواهد شد. صادرات گوجه فرنگی از جمله شاخصه هایی است که به واسطه کیفیت و توان تولیدی جریان یافته است. محصولات مختلف کشاورزی قدرت لازم جهت عرضه و تزریق در بازار های جهانی و بین المللی را داراست.
قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی با مجوز

قیمت گوجه فرنگی صادراتی

با توجه به مصرفی بودن کشور امارات، امکان کشت گوجه فرنگی در این کشور وجود ندارد از این رو صادرات گوجه فرنگی به امارات و کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از پتانسیل های موجود برای ورود ارز به کشورمان است. کشور روسیه هم چندین فروشگاه زنجیره ای محبوب دارد که محصولات کشاورزی ایران، جزو محصولات محبوب در این فروشگاه ها می باشد.

اخذ مجوز بر عهده سورتینگ داران است که قبل از اینکه اقدام به شروع سورت گوجه فرنگی کنند، این مجوز را کانتینر به کانتینر دریافت می کنند. شاید گرفتن مجوز غذا و دارو برای سورتینگ داران وقت گیر شده است ولی یکی از مسیر هایی است که بتوان فروش گوجه فرنگی صادراتی را برای بازار روسیه انجام داد. حال برای اطلاع از آخرین زمان سورت و تحویل محصول گوجه فرنگی از سورتینگ کشاورزی آراد، می توانید با ما ارتباط بگیرید.

نماینده فروش گوجه فرنگی

در حال حاضر که نمایندگی های مختلف گوجه فرنگی بندرعباس را به مشتریان خود معرفی کرده و مزیت های آن را بیان می کنند، می توان فروش خوبی را در شهرهای مختلف مانند:

  • تبریز
  • شیراز
  • اهواز
  • کرج
  • مشهد

دید و که از نظر تولید کننده ها بسیار سود آور خواهد بود.

فروش عمده گوجه فرنگی گلخانه ای

توجه داشته باشید که در فروش عمده گوجه فرنگی، برای امارات تا 25 تن و روسیه 20 تن خواهد بود. عمده مشتریانی که این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، قصد صادرات گوجه فرنگی را دارند و دغدغه مهم آنها، کیفیت و سلامت محصولی است که خریداری نموده اند.

قیمت گوجه فرنگی متین دورنگ داخل سبد

 

صادرات انواع گوجه فرنگی

در بازار ایران می توان فعالیت شرکت های زیادی را دید که سعی در راستای صادرات گوجه فرنگی دارند. این عرضه کننده ها امروزه در کشورهای زیادی فعالیت داشته و تولیداتی را ارائه می دهند. که از هر جهت مورد تایید بوده و مصرف کننده های زیادی برای تهیه آنها اقدام خواهند کرد که فروش گوجه فرنگی صادراتی نیز در این میان یکی از بازار های پر رونق تبدیل شده است. بهره گیری از شرایط موجود در استان بندرعباس به شرکت ها در تولید گوجه فرنگی ارگانیک کمک زیادی کرده و به این ترتیب فروش بسیار خوب در بازار داخلی و خارجی داشته اند. گوجه فرنگی (گلخانه ای) به دلیل شرایط کشت و تجربه بالای گلخانه داران این استان، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از صیفی جات صادراتی ایران مناسب برای صادرات به روسیه، عراق، امارات (دوبی)، قطر، کویت و … می باشد.

مرکز تولید گوجه فرنگی در کشور

بهترین گوجه فرنگی را این مرکز به کشورهای مختلف صادرات می کند. به این ترتیب خریداران زیادی از دیگر کشورها اقدام به خرید این محصول کرده و سفارش خود را به ایرانی ها ارائه می دهند. معروفترین شهر کشور که در حوزه تولید گوجه فرنگی گلخانه ای فعالیت دارد، بندرعباس می باشد. در این شهر به منظور تولید بهتر از بهترین شرایط مانند:

  • خاک خوب
  • نور خوب
  • کود مطلوب
  • بذر درجه یک

استفاده کرده و گوجه فرنگی را با کیفیت عالی تولید می کنند. به همین دلیل است که محصول این شهر را در سراسر کشور می توان محبوب دید. تولید کننده های بندرعباس را می توان از جمله بهترین تولیدی هایی دانست که انواع گوجه فرنگی را راهی بازار می کنند. این شرکت ها با بهره گیری از دانش روز و تخصص خود اقدام به تولید انواع گوجه فرنگی کرده و آنها را با نیت صادرات راهی بازار کشورهای مختلف می نمایند.

مرکز فروش گوجه فرنگی در ایران

صادرات گوجه فرنگی ایرانی

با توجه به اینکه صادرات گوجه فرنگی از ایران به کشورهای مختلفی صورت می گیرد، طبیعتا باید هر محصول مزیت هایی خوب داشته باشند. به همین دلیل گوجه فرنگی بندرعباس که:

  • ارگانیک بوده
  • براق بوده
  • اندازه درشت دارد
  • رنگ های متنوع دارد
  • زیبایی خوبی دارد

از جمله بهترین ها برای صادرات به کشورهای مختلف دنیا بشمار می آید و فروش گوجه فرنگی صادراتی به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه شده توسط کشاورزی آراد طرفداران بسیاری دارد.

 

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما