قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

encoding=”utf-8″ ?>

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران با سایز 90 گرم به بالا متغییر است. و اگر قصد استعلام نرخ این محصول برای بازار های خارجی هستید، با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

گروه کشاورزی آراد این آمادگی را دارد تا با بسته بندی دلخواه مشتری گوجه فرنگی گلخانه ای را برای شما تاجران و صادرکنندگان فراهم نماید.

گوجه فرنگی گلخانه ای از جمله صیفی جاتی است که در شش ماه دوم سال بازار داغی برای صادرات دارد. و بهترین نوع گوجه فرنگی گلخانه ای درجه یک از شهر های مختلف استان های همدان، بندرعباس و یزد برداشت می شود.

بازار های هدف برای صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای ایران، کشور های مختلف هستند که نوع سایز و بسته بندی برای هر کدام از این بازار ها متفاوت است.

بنابراین قیمت فروش گوجه فرنگی نیز بر اساس این موارد معین می شود. که ما در این مقاله بیشتر راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای با سبد

برآورد شما از قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱ با سبد چقدر است؟ آیا از میانگین برداشت گوجه فرنگی از سطح گلخانه ها اطلاع دارید؟

توجه داشته باشید که هر چقدر میزان برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای کشور کاهش و یا افزایش داشته باشد، می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت فروش آن در بازار و همچنین برای صادرات داشته باشد.

همانطور که می دانید در سال جاری میانگین باردهی گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران نسبت به سال قبل حدود 15٪ کاهش داشته است و از طرفی اگر میزان تقاضا از سمت کشور های هدف رونق داشته باشد، شاهد بالا رفتن قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای خواهیم بود.

فروش عمده گوجه فرنگی صادراتی به قیمت روز

جدید ترین قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در روسیه

روسیه مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس مقصد اصلی ما برای صادرات انواع گوجه فرنگی بوده است. این کشور هر سال مقادار بالایی واردات گوجه فرنگی گلخانه ای از ایران دارد.

مصرف گوجه فرنگی گلخانه ای در کشورهای مختلف بشدت زیاد است که خیی از دوستان ما در کشورهایی مختلف می گفتند که پزشکان این کشور توصیه می کنند که روزانه مصرف گوجه داشته باشید.

قیمت گوجه فرنگی ایران در روسیه نسبت به سایر کشور ها ارزان تر است. و دلیل اصلی آن پایین بودن هزینه های حمل و ترانزیت تایم کمتری دارد و بار در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده می رسد.

در سال ۱۴۰۱ قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در کشور روسیه و امارات بالا بوده است. و همین امر باعث رونق سفارش گوجه فرنگی گلخانه ای شده است.

قیمت گوجه فرنگی در روسیه چقدر است

برخی از مشتریان در این روز ها بیشترین سوالتتی که از ما می پرسند این است که قیمت گوجه فرنگی در روسیه چقدر است.

علت اصلی استعلام قیمت فروش گوجه فرنگی ایران در روسیه به این خاطر است که بتوانند نسبت به بازار این کشور بتوانند گوجه فرنگی گلخانه ای بفروشند.

اگر صادرکننده گوجه فرنگی هم باشند، می خواهند نسبت به قیمت گوجه فرنگی در روسیه بررسی کنند که آیا قیمت  گوجه در ایران با بازار روسیه همخوانی دارد یا خیر که بتوانند اقدام به صادرات به این کشور نمایند.

ما هر سال بیشترین فعالیت خود را در زمینه گوجه به کشور روسیه و امارات انجام داده ایم. و اگر سوالاتی در مورد بازار این دو کشور داشته باشید، کمک های لازم را انجام خواهیم داد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای۱۴۰۱ سایز یکدست

برای صادرات بیشتر خریداران به دنبال خرید گوجه فرنگی با سایز درشت یکدست هستند دلیل آن هم این است که بازار های خارجی کشش این نوع گوجه فرنگی را هواره دارد.

سال ۱۴۰۱ بر خلاف سال قبل بیشتر گلخانه های گوجه فرنگی با کیفیت تر و درشت تری دارد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای ۱۴۰۱ در سورتینگ ها حداکثر 23000 تومان خریداری شده است.

پیش بینی ما این است که اگر بازار ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی از ایران را نداشته باشیم، قیمت گوجه فرنگی ۱۴۰۱ به حالت نسبی باز خواهد گشت.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در بندرعباس

بندرعباس یکی از شهر های است که به یکی از قطب های اصلی تولید انواع گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران مبدل شده است.

قیمتگوجه فرنگی در بندرعباس همیشه مناسب بوده است و دلیل آن کیفیت و سایز آن بوده است. که مورد درخواست اغلب مشتریان در کشور های خارجی بوده است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای همدان:

کسانی که برای بازاریابی و یا تحقیقات میدانی به کشور های مختلف اروپایی خصوصا کشور هایی که وارد کننده عمده گوجه فرنگی گلخانه ای در جهان هستند، سفر کرده اند، مشاهده کرده اند که انواع گوجه فرنگی نسبت به نمونه هایی که دارند، قیمت متفاوتی با هم دیگر دارند.

گوجه فرنگی 4129 از جمله گونه هایی به شمار می رود که قیمت فروش آن در سطح بازار های داخلی کشور های هدف، بالا است.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در سطح بازار های خارجی همیشه بالا بوده و کسانی که در سطح کشور به عنوان تولید کننده یا گلخانه دار فعالیت دارند، می توانند بهترین نوع از گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی خود را با قیمت خوب به فروش برسانند.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای ایران همواره در بازار های مختلف چون

  • روسیه
  • امارات
  • قطر
  • عمان
  • ترکیه
  • ارمنستان

بالاترین نرخ را داشته است. فقط بهتر است هر رقم از این محصول را با قیمت خود در این بازار ها به فروش برسانیم.

زمان برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای در ایران:

ایران به عنوان کشور چهار فصل در منطقه خاورمیانه معروف است. و تمامی فصول صیفی جات مختلفی در بازار ایران خرید و فروش می شود.

اما گوجه فرنگی گلخانه ای به دلیل حساسیت آب و هوایی، فقط در گلخانه رشد می کند.

اما به دلیل اینکه گوجه فرنگی ایران بتواند درصد بالایی برای صادرات داشته باشد، باید بهترین بسته بندی را عرضه کند.

در واقع شرکت ها صادر کننده گوجه فرنگی گلخانه ای ایران از مهر ماه می توانند ارقام مختلف از این محصول را به بازار های هدف خود فروش و صادرات کنند.

خرید عمده گوجه فرنگی+مرکز خرید گوجه فرنگی باکیفیت

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در امارات:

کشور امارات می توان گفت که بالاترین میزان خرید را برای گوجه فرنگی گلخانه ای ایران داشته است.

ارقام مختلفی از گوجه فرنگی ایران به این کشور فرستاده می شود که به قیمت خوبی می توان فروش کرد.

گوجه فرنگی گلخانه ای ایران از همه گوجه ها گران تر فروخته می شود. چرا که هزینه تولید و نگهداری و بسته بندی بالایی دارد.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما