مرکز عرضه گوجه فرنگی صادراتی در همدان

encoding=”utf-8″ ?>

مرکز عرضه گوجه فرنگی صادراتی در همدان

گوجه فرنگی صادراتی همدان از نظر کیفیت و قیمت دارای درجه بندی های مختلفی است. عوامل و فاکتورهای متعددی در تعیین نرخ فروش این محصول تاثیرگذار هستند که در این مقاله قصد داریم به عوامل صادراتی آن بپردازیم. همچنین خرید مستقیم گوجه فرنگی از مرکز عرضه و توزیع، مزیت هایی را برای فعالیت در این حوزه به همراه دارد.

فروش بدون واسطه گوجه فرنگی صادراتی در همدان

استان همدان به طور میانگین سالانه حدود 900 هزار تن انواع گوجه فرنگی تولید و به بازار عرضه می کند. این آمار نشان می دهد که همدان اولین و بزرگترین قطب تولیدی این محصول در کشور است که سبب شده افراد و شرکت های زیادی به دنبال تهیه مستقیم گوجه فرنگی تولیدی در این منطقه باشند.

برای خرید عمده با تناژ بالا، جهت صادرات به کشورهای مختلف یا توزیع در استان های دیگر، شناخت کشاورزان و تامین کنندگان محلی در همدان اهمیت زیادی دارد. نکته مهم اینکه حذف واسطه های بازار می تواند به کاهش هزینه های جانبی و افزایش حاشیه سود فروشندگان منجر شود.

از آنجایی که مراجعه حضوری به همدان یا شیراز برای تهیه گوجه فرنگی سورت شده هزینه های زیادی را به همراه دارد، شرکت های صادارتی جهت ثبت سفارشات عمده خود می توانند از خدمات فروش آنلاین و بدون واسطه نمایندگان توزیع این مرکز بهره مند شوند.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی در سال ۱۴۰۱

خرید بی نظیر گوجه فرنگی صادراتی به صورت عمده

گوجه فرنگی صادراتی دارای بافتی مرغوب و با کیفیت می باشد و در بهترین شرایط در مناطق مختلفی تولید می گردد، این محصول اعلا هم از نظر ظاهری مرغوبیت لازم را دارد و هم این که از نظر ارزش غذایی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و یک مواد غذایی سالم و مقوی به شمار می آید. خرید گوجه فرنگی عمده صادراتی به صورت مستقیم از فروشندگان برتر، خریدی ویژه و بی نظیر محسوب می شود.

فروش انواع گوجه فرنگی در تهران به صورت عمده

نحوه صادرات گوجه فرنگی از راه زمینی

برای صادرات گوجه فرنگی اعلا و مرغوب به کشورهای مختلف از روش های متفاوتی استفاده می نمایند و نحوه صادرات آن از راه زمینی به صورتی است که با استفاده از ماشین های سنگین و باربر این محصول را به کشورهایی که بخصوص با کشور ما اشتراک مرزی را دارند ارسال می نمایند.

این روش صادر کردن ساده ترین روش است که برای استفاده از آن محدودیت هایی وجود دارد و بیشتر با کشورهایی انجام می گیرد که بتوان از راه زمینی به آن وارد شد، برای صادر کردن این محصول از راه زمینی، گوجه فرنگی مرغوب که هیچ گونه آسیب و لک و خوردگی نداشته باشد را انتخاب می کنند و به بهترین روش آن را صادر می نمایند.

انواع گوجه فرنگی با کیفیت به شکل بسته بندی و فله به کشورهای مختلف از راه زمینی صادر می گردد، برای صادر کردن، گوجه فرنگی های تازه و اعلا را انتخاب می کنند که ماندگاری بالایی دارند و نوع بسته بندی آن ها نیز به شکلی می باشد که هوا رسانی به گوجه فرنگی ها به بهترین شکل انجام می گیرد و با بسته بندی استاندارد و مرغوب از خراب شدن و پایین آمدن کیفیت آن ها جلوگیری می شود.

در صادر کردن این محصول با خودروهای سنگین به کشوری های مرزی تمام نکات به بهترین صورت رعایت می شود تا به بهترین شکل این محصول به دست مشتریان آن در کشورهای دیگر برسد.

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی

سفارش کلی گوجه فرنگی عمده

سفارش عمده و بی واسطه گوجه فرنگی به فروشنده و مراکز فروش اصلی بهترین انتخاب است برای مشتریانی که می خواهند با اطمینان خاطر از نظر کیفیت و قیمت به خرید این محصول بپردازند، خرید بی واسطه با نرخ تولیدی انجام می گیرد و به دلیل این که مشتری با مرکز تولیدی وارد معامله می شود از نظر کیفیت و تازگی در سطح بالایی قرار دارد.

برای تهیه و سفارش انواع گوجه فرنگی صادراتی به صورت مستقیم تنها کافی است که مشتری آن را به صورت آنلاین سفارش دهد و بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را با بهترین خدمات و قیمت ارزان به راحتی دریافت نماید.

<
6

  1. گوجه فرنگی محصول بسیار پرکاربرد در تهیه غذای روزانه است ،علاه بر طعم ورنگ خوبی که به غذا میده ویتامین های مفید هم به بدن میرسونه، در تهیه انواع سالاد وسوپ غذا وترشی ها به شکل پوره،رب،سس وتازه آن کاربرد دارد

  2. از انسجام مطالب این مقاله لذت بردم و برای شما مدیر محترم گروه کشاورزی آراد آرزوی توفیق روز افزون دارم

  3. گوجه فرنگی دارای خواص و مزایای بسیار مناسبی برای بدن می باشد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است همچنین استفاده از گوجه فرنگی کمک شایانی به درمان برخی بیماری ها می کند و مناسب برای قلب است.

    • سلام جناب عمو حسینی
      بله گوجه فرنگی برای بدن خیلی مفید می باشد
      اگر سفارشی دارید می توانید با مدیر گروه کشاورزی آراد در تماس باشید یا فرم بالا را پر کنید تا با شما ارتباط برقرار کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما