پخش گوجه فرنگی برای صادرات با بهترین قیمت

encoding=”utf-8″ ?>

پخش گوجه فرنگی برای صادرات با بهترین قیمت

 

محصولات کشاورزی از تنوع بالایی برخوردار می باشد و یکی از پر مصرف‌ ترین آن در آشپزی و همچنین تولید سالاد، گوجه فرنگی می باشد که نوع گلخانه ای یکی از با کیفیت ترین انواع محصولات کشاورزی به شمار می آید، مراکز پخش گوجه فرنگی گلخانه ای ارگانیک در بازار ایران تأمین کننده اصلی انواع گوجه فرنگی تازه در کشور می باشد و از طریق این مراکز پخش می توان گوجه فرنگی ها را در تناژ های بالا سفارش داد.

صادرات گوجه فرنگی به دیگر کشورها

در خاورمیانه ایران یکی از قطب های بزرگ تولیدکننده گوجه فرنگی به شمار می‌ آید به طوری که سالانه چندین تن گوجه فرنگی در کشور تولید شده و رقم های مختلفی از آن مانند زمینی و گلخانه ای به کشورهای دیگر صادر می گردد چون این انواع گوجه فرنگی دارای درجه کیفیت بسیار بالایی بوده و به همین دلیل بسیاری از کشورها خواهان واردات آن از ایران می باشند.

در صادرات انواع گوجه فرنگی یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه ای شود میزان نیترات موجود در آن می باشد به طوری که نباید نیترات آن از محدوده‌ ای که توسط کشورها تعیین شده بالاتر رود چون بالا بودن آن نشان می‌ دهد که از کودها و سموم شیمیایی به صورت بی رویه در تولید محصول استفاده شده و به این ترتیب گوجه فرنگی مورد نظر فاقد صلاحیت لازم برای صادرات و مصرف خواهد بود.

لازم به ذکر است در صادرات انواع گوجه فرنگی از ایران یکی از بهترین روش ها استفاده از هواپیماهای باربری می باشد چون در این صورت محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی وارد کشور مقصد خواهد شد و از این طریق می توان محصولی کاملاً تازه را به مشتریان خارجی ارائه داد تا رضایت آن ها جلب گردد.

قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی با مجوز

نکاتی مهم در هنگام خرید گوجه فرنگی

در هنگام خرید انواع گوجه فرنگی می توان به نکات مهمی توجه کرد تا از این طریق بتوان نوع درجه یک آن را تهیه نمود؛ بهترین گوجه فرنگی ها دارای پوستی کاملاً صاف و یک دست می باشد به طوری که چروک های پوستی بر روی پوست آن مشاهده نمی‌شود که نشان خواهد داد محصول از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته و سالم ترین نوع آن جهت فروش ارائه داده شده است.

این گوجه فرنگی ها به دورنگ تقیبم می شوند که شامل رنگ قرمز و سبز می باشد. خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده از مجموعه بزرگ گروه کشاورزی آراد خریداری کنند.

در هنگام خرید انواع گوجه فرنگی توجه به سفتی و نرمی آن نیز می تواند تعیین کننده کیفیت باشد چون بهترین گوجه فرنگی ها کاملاً جوان خواهد بود و به هیچ وجه بر روی آن غدد سبز رنگ مشاهده نمی شود، وجود این غدد می تواند نشان دهنده گوجه فرنگی های کهنه باشد که به مدت طولانی برداشت و نگهداری شده و به این ترتیب کیفیت لازم را نخواهد داشت.

فروش گوجه فرنگی صادراتی به امارات

فروشندگان گوجه فرنگی ارگانیک

برای خریداری این محصول یا دیگر صفیجات برای صادرات با مدیر گروه کشاورزی آراد در ارتباط باشید تا صادراتی آسان را با این مجموعه تجربه کنید.

تمامی گوجه فرنگی هایی که توسط این فروشندگان بزرگ کشور ارائه می شود دارای کیفیت صادراتی بوده و به همین دلیل مقادیر از آن نیز به کشورهایی همچون فرانسه، انگلیس، امارات و غیره صادر می گردد و به دلیل استقبال این کشورها از گوجه فرنگی های ارائه داده شده صنعت صادرات این محصولات نسبت به گذشته رونق بیشتری پیدا کرده است.

 

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما