صادرات گوجه فرنگی به عراق در گروه کشاورزی آراد

encoding=”utf-8″ ?>

صادرات گوجه فرنگی به عراق در گروه کشاورزی آراد

بررسی مهم ترین نکات برای صادرات صنعتی گوجه فرنگی، صادرات گوجه فرنگی یکی از محصولات کشاورزی است که منبع در آمد برای بسیاری از کشورهاست و یکی از مهم ترین انواع صادرات های غیرنفتی محسوب می گردد. صادرات گوجه فرنگی تنها به صورت خام با بسته بندی های استاندارد صورت می گیرد. با توجه به تنوع اقلیمی در کشورایران میزان تولید محصولات کشاورزی در کشور همه ساله حجم بالایی را شامل می شود در این مقاله با گروه کشاورزی آراد همراه باشید تا مراحل صادرات گوجه فرنگی، مهم ترین نکات صادراتی و بازارهای هدف جهت صادرات را باهم بررسی نماییم.

بازار پخش گوجه فرنگی در ایران

گوجه فرنگی درجه یک از نظر ارزش غذایی در مقام چهارم پس از ذرت، گندم و برنج قرار دارد. با توجه به اهمیت گوجه فرنگی در امنیت غذایی صدها میلیون نفر از مردم دنیا به‌ ویژه ساکنان کشور های در حال توسعه که سرانه مصرف سالانه آن‌ ها بیش از ۲۰ کیلوگرم است، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد برای تاکید بر اهمیت این محصول و احیای آن سال ۲۰۰۸ میلادی را سال بین‌المللی گوجه فرنگی اعلام کرده بود. گوجه فرنگی از جمله محصولات پرمصرفی است که در ایران نیز کشت می‌شود. صادرات این محصول همواره می‌تواند سودآوری بالایی برای کشاورزان و بازرگانان داشته باشد. در تمام دنیا کشورهای زیادی در زمینه صادرات گوجه فرنگی فعالیت می‌کنند.

مکزیک، هلند، اسپانیا، مراکش از بزرگ‌ترین کشورهای صادرکننده گوجه فرنگی در دنیا هستند. ایران ظرفیت‌های مناسبی برای کشت و تولید این محصول دارد و با رعایت اصول و قوانین صادرات می‌تواند به قطب مهمی برای تولید این محصول در دنیا تبدیل شود. صادرات گوجه فرنگی به عراق طی چند سال گذشته افراد بسیاری در زمینه صادرات این محصول فعالیت کرده‌اند. یکی از کشورهای مقصد عراق است که سهم مهمی در خرید گوجه فرنگی ایران دارد. داشتن مرز مشترک با عراق و روابط مناسب بین دو کشور باعث شده بسیاری از افراد به دنبال صادرات گوجه فرنگی به این کشور باشند. میزان صادرات گوجه فرنگی در کشورهای مختلف متفاوت است. گوجه فرنگی در شکل‌های مختلفی قابل صادر کردن است. برخی از کشورها از جمله ایران این محصول را به صورت خام صادر می‌کنند. میزان تولید گوجه فرنگی در ایران به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب برای کاشت این محصول، همچنین نیروی انسانی فراوان و دسترسی به بازارهای جهانی از جمله امارات، عراق و … می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان گوجه فرنگی تبدیل شود.

بر اساس آمار صادرات گوجه فرنگی ایران حدود چند هزار تن گوجه فرنگی را در سال جاری به خارج از کشور صادر کرده است. مراحل صادرات گوجه فرنگی نیز مانند تمام اقلام دیگر برای صادرات نیاز به دریافت مجوزهای مختلف خواهد داشت. برای صادرات محصول اگر حجم محصول مورد نظر پایین باشد می‌توانید از شرکت‌های واسطه یا افراد و بازرگانان فعال در این زمینه کمک بگیرید. به این صورت درصدی از سود حاصل از صادرات را به واسطه پرداخت کرده تا محصول شما را صادر کند.

در صورتی که قصد داشته باشید برای صادرات محصول خود از روش مستقیم استفاده کنید، باید ابتدا برای دریافت کارت بازرگانی اقدام نمایید. مراحل صادر کردن محصول نیز مشابه سایر اقلام صادراتی صورت می‌گیرد. این محصول علاوه بر دریافت مجوزهای لازم باید برخی از تأییدیه‌های بهداشتی را نیز دریافت کند. در صورتی که از روش مستقیم و بدون واسطه برای صادر کردن محصولات استفاده نمایید، وظیفه پیدا کردن بازار هدف جهت صادرات نیز به عهده خودتان می‌باشد. همچنین تمام مراحل ارسال کالا به گمرک و طی کردن روال قانونی آن نیز به عهده خود فرد می‌باشد.

فروش انواع گوجه فرنگی در تهران به صورت عمده

فروش مستقیم گوجه فرنگی با بهترین کیفیت در تهران

گوجه فرنگی یکی از بهترین محصولاتی است که خواص بسیار زیادی دارد. این محصول انواع مختلفی دارد و یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع گوجه فرنگی، گلخانه ای می باشد. فروشگاه ما قصد دارد شما را با خصوصیات بارز و خواص شگفت انگیز آن آشنا کند تا شما بعد از آگاه شدن بهترین محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید.

گوجه فرنگی گلخانه ای جزء محصولات مشهور و شناخته شده در جهان می باشد. این محصول از بازار فروش بسیار خوبی در بازار های داخلی و خارجی برخوردار است. رنگ پوست گوجه فرنگی گلخانه ای له دو رنگ سبز و قرمز می باشد. یکی از بهترین خصوصیات این محصول این است که شما عزیزان می توانید برای مدت طولانی گوجه فرنگی را انبار کنید. گوجه فرنگی فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. از این رو مصرف آن برای بدن بسیار مفید است. این نوع گوجه فرنگی برای پوست و مو بسیار مفید است و سیاهی دور چشم را رفع می کند. جوش را از بین می برد و چین و چروک را رفع می کند و پوست را شفاف و درخشان می کند. همچنین گوجه فرنگی از سرطان پروستات جلوگیری می کند.

امروزه در کشور ما انواع مختلفی گوجه فرنگی گلخانه ای به فروش می رسد. گوجه فرنگی گلخانه ای به دلیل کیفیت منحصر به فردی که دارد به خارج از کشور صادر می شود و با صادرات این محصول ارز بسیار زیادی به کشور وارد می شود و سود خوبی نصیب تجار و بازرگانان می شود. فروش گوجه فرنگی گلخانه ای به روش های مختلفی صورت می گیرد. این محصول در سایت اینترنتی ما صورت پذیر است. فروشگاه ما خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود قرار می دهد و جزء فروشگاه های پر فروش است.

گوجه فرنگی صادراتی مشخصات خاص خود را دارد. مشتریانی که این محصول را خریداری می کنند، انتظار دارند که محصول آن ها دارای ویژگی های خاصی باشد. این ویژگی ها برای هر محصول ممکن است فرق بکند. گوجه فرنگی صادراتی را در بسته بندی های خاصی قرار می دهند. ویژگی های گوجه فرنگی های صادراتی البته باید گفت که این گوجه فرنگی ها از لحاظ اندازه کاملا یکسان باید باشند. در آن ها گوجه فرنگی های با سایز خیلی کوچک تر دیده نمی شود. هم چنین این گوجه فرنگی ها خاک ندارند. کارگران باید طبق خواسته ی مشتری صادراتی گوجه فرنگی های خراب و شکسته شده را جدا نمایند و سپس درون کیسه های مورد نظر قرار دهند.

فروش انواع گوجه فرنگی در تهران به صورت عمده

خرید گوجه فرنگی تازه به صورت عمده

تهران شهری بسیار بزرگ است. هم چنین این کلان شهر ایران پایتخت نیز به شمار می آید. از این رو بسیاری از صنایع در کشور ما در استان تهران به صورت فزاینده ای رشد نموده اند. قیمت بسیاری از محصولات در استان تهران به عنوان یک پایه در نظر گرفته می شود. اما محصولی مانند گوجه فرنگی باکیفیت برای این که وارد بازار شهر تهران شود، باید ابتدا از تولیدکنندگان این محصول خریداری شود.

گوجه فرنگی و بسیاری از سبزیجات، صیفی جات و میوه ها در استان تهران کشت نمی شوند. از این رو قیمت این محصولات در تهران کم ترین قیمت نیست. از این رو بسیاری از خریداران عمده می خواهند تا با تولیدکنندگان گوجه فرنگی در سایر شهرهای ایران ارتباط مستقیم برقرار کنند.

<

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما